la 29-11-2022 12:21 PM - editat ultima oară la 29-11-2022 12:28 PM de DanielaH
Eu am facturile plătite și apar în aplicație cu restanță
la 29-11-2022 12:26 PM
Salut,
Sunt 3 variante pentru acest caz:
Pentru a verifica daca intr-adevar esti la zi (daca ai dubii), poti incerca urmatoarele:
la 29-11-2022 12:56 PM
Salutare!
Poți verifica prin chat sau la 300 dacă e plătită sau nu, pentru că în aplicație mai apar și erori sau se actualizează mai greu.
Baftă!
la 29-11-2022 01:51 PM
Daca plata s-a facut dupa ora 15 prin transfer bancar sau oricand prin tert (PayPoint, Zebra Pay, etc), de obicei dureaza o zi-doua pana sunt confirmati de Orange.
Prin aplicatie sau Orange Money ar trebuie sa fie (aproape) instant.
la 29-11-2022 03:28 PM
Am făcut plata din aplicație, după 2 zile sold 0 lei,iar după o săptămână iar apărut neplatita....
la 29-11-2022 04:04 PM
Aceeasi factura, aceeasi suma? Ai platit cu intarziere (21 de zile intarziere plus inca o saptamana pentru noua factura...)?
Arunca un ochi in ultimile doua saptamana (sau intre data platii si data in care ai vazut factura ca fiind neplatita) pe contul cardului cu care ai platit. Poate ti-au fost returnati banii (poate a fost o eroare de sistem pe undeva).
la 29-11-2022 04:29 PM
Am plătit în ziua când a fost emisa factura ,am și mail de confirmare plată, nu e prima data când se întâmplă asta ,de vreo 5 luni asa se întâmplă...
la 29-11-2022 04:36 PM
Atunci depune o sesizare din secțiunea Contact și vezi ce se întâmplă la modul concret.
Sesizarea o poți depune de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor