anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eu am facturile plătite și apar în aplicație cu restanță

GeorgeMXD
Junior

Eu am facturile plătite și apar în aplicație cu restanță 

7 Răspunsuri 7

magister
Junior entuziast

Salut,

Sunt 3 variante pentru acest caz:

  • s-a platit factura la nivel de utilizator, nu la nivel de cont
  • nu s-au platit toate costurile (de ex. rate)
  • esti la zi insa aplicatia nu a actualizat informatiile in legatura cu platile

Pentru a verifica daca intr-adevar esti la zi (daca ai dubii), poti incerca urmatoarele:

  1. https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/ poti introduce datele tale aici si poti apasa pe ,,afla suma" - iti va arata ce suma ai de plata (cel mai probabil va fi pe 0)
  2. Poti intreba pe site-ul https://www.orange.ro/ sectiunea chat - daca ai balante de achitat si de unde sunt acestea
  3. Poti suna in callcenter, la robotel, pt a afla daca ai ceva de achitat.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Poți verifica prin chat sau la 300 dacă e plătită sau nu, pentru că în aplicație mai apar și erori sau se actualizează mai greu.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Daca plata s-a facut dupa ora 15 prin transfer bancar sau oricand prin tert (PayPoint, Zebra Pay, etc), de obicei dureaza o zi-doua pana sunt confirmati de Orange.

Prin aplicatie sau Orange Money ar trebuie sa fie (aproape) instant.

Am făcut plata din aplicație, după 2 zile sold 0 lei,iar după o săptămână iar apărut neplatita....

Aceeasi factura, aceeasi suma? Ai platit cu intarziere (21 de zile intarziere plus inca o saptamana pentru noua factura...)?

Arunca un ochi in ultimile doua saptamana (sau intre data platii si data in care ai vazut factura ca fiind neplatita) pe contul cardului cu care ai platit. Poate ti-au fost returnati banii (poate a fost o eroare de sistem pe undeva).

Am plătit în ziua când a fost emisa factura ,am și mail de confirmare plată, nu e prima data când se întâmplă asta ,de vreo 5 luni asa se întâmplă...

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Atunci depune o sesizare din secțiunea Contact și vezi ce se întâmplă la modul concret.

Sesizarea o poți depune de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Succes!