la 06-12-2022 08:17 AM - editat ultima oară la 07-12-2022 09:51 AM de DanielaH
Ieri am încercat de 3 ori sa plătesc factura prin aplicatie ,introduc datele necesare dar pe aplicatie imi da eroare și totuși banii din cont mi-au fost retrași de 3 ori ,ce trebuie sa fac?programele tv sunt suspendate
la 06-12-2022 09:21 AM
@Vally37: Bun venit în Comunitate. Dacă suma de plată a fost retrasă de trei ori, atunci trimite un email la serviciul.clienti@orange.ro pentru reglementare/confirmare privind cele două plăți în plus (restituire în cont Orange sau cont bancar), respectiv un email cu extrasul respectiv și la adresa plati@orange.com pentru o urgentare a activării serviciilor suspendate.
Succes și te așteptăm cu noi informații despre statusul situației contului tău/serviciilor tale Orange.
la 07-12-2022 09:52 AM
@Vally37, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 07-12-2022 02:31 PM
Da,am trimis email și aștept răspuns …
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor