anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eliminați imediat ”Opțiunea Norton Security” pe care nu am cerut-o niciodată!

Bună ziua, am primit email că a fost activată ”Opțiunea Norton Security” fără ca eu să fi cerut acest lucru.
Cum vă permiteți să activați opțiuni fără să le ceară clientul?
De ce trebuie eu să pierd timp să sun la 300 ca să anulez o opțiune pe care nu am cerut-o?
Eliminați imediat această opțiune inutilă pentru mine.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut, Florin!

Găsești aici mai multe modalități prin care îți poți dezactiva această opțiune - https://www.orange.ro/norton-security-online-antivirus/.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember

Cu siguranță opțiunea ”Norton Security” a fost menționată la semnarea contractului / actului adițional, deci nu ar trebui să reprezinte o surpriză. Semnarea contractului / ad în acel fel înseamnă acordul clientului privind acceptul condițiilor descrise, printre care și opțiunea ”Norton Security”.Orice modificare la abonament se face cu prevederile contractuale și prin modalitățile prevăzute în contract.

Nu te mai baga in seama pentru a da informatii false.

In contract scrie : "Pentru activarea licentei NORTON Orange Romania nu percepe clientului nici un tarif.Codul de activare NORTON va fi furnizat la adresa de email a clientului "

Deci,decat sa vorbesti prostii , mai bine TACI !

DanielaH
Moderator

Salut, Florin!

Găsești aici mai multe modalități prin care îți poți dezactiva această opțiune - https://www.orange.ro/norton-security-online-antivirus/.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Bună, de ce să stau să pierd eu timp cu dezactivarea unei opțiuni necerute?!? Decât să pierd timp să contactez serviciul clienți prefer să fac plângere la ANPC. Pentru că activarea acestei opțiuni, repet NECERUTĂ de mine, este un abuz. Nu e vorba de bani, e vorba de principii. 

Îmi pare rău că ești supărat 😞

Fiind vorba de o situație particulară care implică verificarea contului tău personal, din păcate ea nu poate fi rezolvată în Comunitate pentru că aici nu putem afișa date personale. Din acest motiv ți-am sugerat să folosești celelalte canale de interacțiune. Dacă ești client Orange, cel mai simplu este să faci dezactivarea din contul tău My Orange. Dacă ești client Orange Romania Communications, atunci va trebui să apelezi la 300.

Vă înșelați. Nu am semnat niciun contract încă.

Da, am fost sunat acum vreo 3-4 săptămâni de un operator care mi-a spus că expiră contractul și că trebuie să semnez altul pe care îl voi găsi în aplicație sau îmi va fi trimis pe email.

Dar, repet, nu am semnat nimic încă.

În plus, operatorul care m-a sunat nu a pomenit nimic de antivirus, m-a întrebat doar dacă folosesc canalele TV în limba maghiară și dacă doresc să le elimine dacă nu le utilizez.

Deci vă ro, dacă nu știți cum stau lucrurile, nu vă băgați într-o discuție care vă depășește.

Să răspundă cineva de la Orange care să elimine imediat opțiunea necerută de mine.

Din lipsa altor detalii, condițiile complete în care s-au acceptat serviciile sunt cunoscute EXCLUSIV de către CLIENT. Comunitatea Orange este un mediu online al clienților Orange  și al iubitorilor de tehnologie. Așadar dacă ați ales să scrieți un mesaj pe această platformă, ați acceptat și condițiile de comunicare și dialog specifice acesteia. Acestea pot fi consultate oricând aici.

O zi bună.