la 04-10-2024 09:30 PM
Sunt restant la plăti?că nu înțeleg.Am totul la zi
05-10-2024 09:05 AM - editat 13-10-2024 10:45 AM
Salut!
Cum obisnuiesti sa faci plata? Ai activata plata recurenta sa se faca automat sau achiti tu?
Din mesaj pare ca ai activata plata recurenta.
LE: cu siguranta s-a rezolvat, altfel ar fi existat un raspuns.. Eu am intrebat cum se face plata in ideea ca ori a fost achitata factura manual si s-a omis dezactivarea recurentei, care merge conform setarii pana este dezactivata, ori a fost activata recurenta dintr-o eroare. De aceea a aparut mesajul, pentru ca recurenta nu tine cont ca ai sau nu factura de plata, este o setare.
la 05-10-2024 09:33 AM
Din ceea ce apare în imagine, ai plata recurentă activată pentru a se achita factura automat, însă lipsește suma completă de pe card pentru ca plata să fie realizată automat. De aceea pe lângă verificarea soldului de pe card ești îndrumat să faci plata manual, din meniul de facturi.
la 05-10-2024 11:23 AM
Salutare!
Din câte văd, ai setată plata recurentă, dar nu ai suma necesară pe card și te îndrumă să faci plata manual.
Dacă nu te descurci, ceri ajutorul unui operator prin Chat Djingo și apoi ceri transfer operator.
Baftă!
la 05-10-2024 12:23 PM
Salut! Daca la ora și și minutul la care se face plata recurenta, (adică tu ai optat ca Orange sa îți tragă bani de pe card la o anumită zi, ora și minut) nu ai suficienti bani in cont, adică suma minima care sa acopere valoarea facturii, (chiar dacă poate după 1 ora ai avut, ai alimentat contul său ți-a intrat salarul de exemplu) se consideră plata neefectuată și trebuie să plătești tu manual, sa introduci datele cardului și sa confirmi plata. Se mai întâmpla, stai liniștit.
la 05-10-2024 03:47 PM
Salut,
Verifica soldul in contul my Orange și vezi daca exista restante.
In poza este o notificare a faptului că sa încercat plata facturii la un moment dat însă soldul disponibil pe card era insuficient.
Văd că ai setat o limită de 120 Ron, probabil că totalul de plata lunar este sub acest prag.
Daca ai facturi restante atunci va trebui sa faci plata manual.
Verifica și tranzacțiile făcute cu cardul în aplicația băncii.
O zi frumoasa!
la 07-10-2024 09:36 AM
@NeagosIoan, s-a rezolvat situația cu plata?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor