anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ghidul Comunității Orange România

NickyS
Community Manager
Community Manager

Ghidul Comunității Orange România

Ce este Comunitatea Orange? Este locul în care pasionații de tehnologie și nu numai împărtășesc experiențele lor. Simplu, eficient și fun. Acesta este mediul vostru, am creat această comunitate pentru voi, iar intervenția Orange va fi minimă și doar la nevoie 

Cum pot face parte din Comunitatea Orange?

În primul rând trebuie să știi că toți membrii comunității trebuie să fie de acord cu Termenii și Condițiile Comunității, în felul acesta ne asigurăm cu toții că vom avea numai conținut de calitate.

Oaspeții sau vizitatorii neînregistrați pot căuta informații în Comunitate. Însă toate ușile se deschid atunci când te înscrii și devii membru: poți adăuga întrebări sau răspunsuri, poți urmări discuțiile despre subiectele care te interesează, poți câștiga badge-uri și multe alte beneficii despre care poți afla mai multe aici.

  1. tot ce trebuie să faci este să te autentifici (click pe ”Autentificare” în colțul din dreapta sus și apoi adaugă numărul tău de telefon sau adresa de email și parola). Simplu, nu-i așa? 
  2. Dacă nu ai un cont My Orange, poți să îți faci unul la fel de simplu. 

Selectează opțiunea “Înregistrează-te” din pagina de “Autentificare” și completează câmpurile cu datele tale personale. 

Asigura-te că bifezi casuța de Termeni si Condiții și cea pentru folosirea datelor tale personale și gata! Acum ești membru în comunitatea Orange. 

Cum îmi pot seta profilul de membru?

Iată ce trebuie să faci:

  1. Completează un nume de utilizator (numele tău așa cum îl vor vedea ceilalți membri din Comunitate, pentru păstrarea confidențialității este de preferat să nu incluzi numele tău real);
  2. Încarcă o poza de profil sau un avatar din listă;
  3. Bifează căsuța de Termeni și Condiții Comunitate.

Odată creat, poți accesa profilul tău oricând, dacă apeși pe username-ul tău (din orice pagină, colțul din dreapta sus).

Cum pot ajuta alți membri?

Ești familiar cu serviciile și ofertele Orange și vrei să împărtășești din cunoștințele tale și cu ceilalți membri? Ajută-i răspunzând la întrebările lor, pe care le vei găsi foarte ușor în tab-ul “Cele mai noi”, din pagina principală sau din paginile de categorii. Recompensa ta va fi în primul rând sentimentul extraordinar de a ajuta și nu în ultimul rând badge-uri cu care te răsplătim în funcție de activitatea ta.

Apreciază activitatea celorlați

Dacă observi că un membru a adăugat un subiect de discuție care ți se pare interesant sau dacă ai văzut un răspuns foarte bun oferit de un alt membru, poți să îți arăți aprecierea dacă dai “like”.

Marchează ca ”Soluție” un răspuns bun

Dacă ai apreciat un răspuns și îl consideri ca fiind util, poți să îl votezi ca ”Soluție”. În felul acesta toți ceilalți vor ști că răspunsul a fost de ajutor.

O comunitate frumoasă este o comunitate sigură

Facem tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că această comunitate este un loc sigur pentru tine și pentru ceilalți membri. Și putem face acest lucru mult mai bine cu ajutorul tău. De aceea te rugăm să ne anunți dacă observi ceva în neregulă și să raportezi conținutul atunci când este cazul

Cum adaug o întrebare?

Ai căutat în Comunitate, dar nu ai găsit ceea ce îți doreai? Ai aruncat o privire și în secțiunea Help din site-ul Orange și tot nu ai un răspuns? Poți adăuga o întrebare în comunitate pentru a primi răspunsuri din partea celorlalți membri.

Iată și câteva sfaturi:

- Verifică și întrebările asemănătoare, pentru că este posibil ca întrebarea ta să aibă deja un răspuns.

- Dacă nu găsești ce te interesează în secțiunea de întrebări asemănătoare, atunci mergi mai departe și selectează categoria și subcategoria potrivită ca să te asiguri că răspunsul pe care îl primești este cel pe care îl cauți.

- Adaugă mai multe informații pentru a primi un răspuns cât mai complet și nu uita să nu adaugi informații cu caracter personal cum ar fi: adresă de e-mail, număr de telefon, datele cardului, etc.

- Dacă ai primit răspunsul dorit marchează-l ca “Soluție” și astfel îi vei ajuta și pe ceilalți membri să îl găsească mai ușor.

- Nu trimite mesaje private către Orange Assistant pentru că este un user generic.

 Un sfat bun în plus nu strică

Dacă ai găsit un subiect de discuție care te interesează în mod special poți să îl urmărești foarte ușor dacă selectezi opțiunea Vei primi notificări atunci când cineva adaugă noi informații despre subiectul care te interesează.

În cazul în care nu vrei să mai primești notificări despre un anumit topic, accesează întrebarea respectivă și apasă pe butonul 

Îți mulțumim că ai citit toate informațiile și regulile de mai sus, iar acum că ești informat, te așteptăm în Comunitate pentru a găsi răspunsuri la întrebările tale sau pentru a contribui cu sfaturi utile pentru ceilalți. Nu uita, o mulțime de beneficii te așteaptă! 

Alte informații utile:

Principiile Comunității

Termeni și Condiții de utilizare

0 Răspunsuri 0