anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Efectuare plata din aplicatie

Bazilică
Junior entuziast

Nu mai pot efectua plata online nici de pe telefon cu aplicatia si nici din web PC. Nu s-au modificat datele cardului, nimic.

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salut!

Încearcă să ștergi cardul salvat în aplicație (contul my Orange) și apoi reia procesul de reîncărcare. Poți încerca și cu un alt card daca ai posibilitatea.

Ai posibilitatea să plătești și prin MobilPay Wallet. Totuși, plățile efectuate prin aceste metoda nu oferă acces la eventualele beneficii disponibile în aplicația My Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Trixen
#StarMember

Salutare!
Eu am reusit in urma cu 3-4 zile. Este un card nou? Este un card salvat sau bagi datele cardului?
Primul pas ar fi oricum sa incerci ceva mai tarziu, poate maine dimineata. Daca plata in continuare nu functioneaza, incearca sa platesti cu un alt card, daca poti.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Eu am reîncărcat un prepay chiar aseară din aplicația My Orange. Au fost și probabil că mai sunt afectate anumite categorii de utilizatori.

 

Probabil că sunt afectați doar unele categorii de utilizatori sau cine mai știe?

Încearcă să reinstalezi aplicația și dacă tot nu funcționează, fă-le sesizare tot din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator. Sper să funcționeze!

MihaiC99
Campion

Salut!

Încearcă să ștergi cardul salvat în aplicație (contul my Orange) și apoi reia procesul de reîncărcare. Poți încerca și cu un alt card daca ai posibilitatea.

Ai posibilitatea să plătești și prin MobilPay Wallet. Totuși, plățile efectuate prin aceste metoda nu oferă acces la eventualele beneficii disponibile în aplicația My Orange.

Salut, am sters si reintrodus datele cardului. S-a restabilit situatia dar nu am primit punctele pinata.......... 😒😒😒

Referitor la nealocarea punctelor Pinata mai exista un topic deschis în comunitate în linkul de mai jos:

https://comunitate.orange.ro/t5/factura/nu-am-primit-pinate-la-plata-facturii-prin-aplica%C8%9Bie/td... 

Este recomandat să faci o sesizare prin chatul din aplicație, atașând poze cu e-mailul de confirmare a plății și cu istoricul acțiunilor bonificate.

DanielaH
Moderator

@Bazilică, ai reușit să faci plata?

Da, stergand cardul si reintroducandu-l. Dupa plata nu am mai primit punctele pinata......