anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura și nu mi-a dat drumul la televizor

Adriana638
Junior

Buna

Am plătit televizorul și nu mi-a dat drumul. Pot sa va trimit poza cu bonul?

19 Răspunsuri 19

delfinas
#StarMember

Adriana, bun venit in Comunitate!!!

Nu trebuie sa trimiti aici dovada platii.

Ai aici detalii cum sa faci dovada ca ai platit: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?srsltid=AfmBOordCEx5Ak9F-v1STVFnZpNc...

Dar am plătit  la magazin și nu îmi apare. Abea ieri mi-am făcut aplicația nu prea știu multe

Poti sa ne spui cand ai facut plata si la ce magazin?

 

Ieri am făcut plata și la un magazin din comuna paunesti

Am inteles! Deci nu ai platit la un magazin Orange, ci la "robotelul" de plati din magazinul comunal. Atunci mai dureaza ceva ore, pana intra plata in sistemul Orange. Cel mai bine ar fi sa platesti la timp si din contul My Orange, ca sa eviti suspendarea serviciilor.

Deci trebuie doar sa aștept?

Că de o zi astept

Poti astepta sau, ca sa urgentezi situatia, foloseste, pt confirmarea platii,  una din caile de aici https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?srsltid=AfmBOordCEx5Ak9F-v1STVFnZpNc...

Eu când apas la facturi îmi apară să-mi pun cardul și Nr de tel eu nu am card doar soțul 

Si butonul "Confirma plata" nu l-ai gasit la "Facturi"?

Nu este butonul acela

Daca nu îmi dați drumu la tv mă  portez la digi

MihaiC99
Campion

Salut,

Poți contacta serviciul clienți Orange direct din aplicația mobilă, prin funcția de chat, unde ai și opțiunea de a trimite dovada plății.

Dacă plata ar fi fost efectuată prin aplicația My Orange, nu ar mai fi fost necesară confirmarea acesteia.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Intră în aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde atașezi poza cu dovada plății. Iar pe viitor, încearcă să plătești imediat cum apare factura în My Orange, ca să nu mai fie probleme.

Sper să reușești!

Baftă!

DanielaH
Moderator

Adriana, ai trimis dovada de plată? S-au reconectat serviciile?