la 24-04-2025 10:22 AM - editat ultima oară la 24-04-2025 10:35 AM de DanielaH
Buna
Am plătit televizorul și nu mi-a dat drumul. Pot sa va trimit poza cu bonul?
la 24-04-2025 10:25 AM
Adriana, bun venit in Comunitate!!!
Nu trebuie sa trimiti aici dovada platii.
Ai aici detalii cum sa faci dovada ca ai platit: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?srsltid=AfmBOordCEx5Ak9F-v1STVFnZpNc...
la 24-04-2025 10:31 AM
Dar am plătit la magazin și nu îmi apare. Abea ieri mi-am făcut aplicația nu prea știu multe
la 24-04-2025 10:33 AM
Poti sa ne spui cand ai facut plata si la ce magazin?
la 24-04-2025 10:34 AM
Ieri am făcut plata și la un magazin din comuna paunesti
la 24-04-2025 10:39 AM
Am inteles! Deci nu ai platit la un magazin Orange, ci la "robotelul" de plati din magazinul comunal. Atunci mai dureaza ceva ore, pana intra plata in sistemul Orange. Cel mai bine ar fi sa platesti la timp si din contul My Orange, ca sa eviti suspendarea serviciilor.
24-04-2025 10:40 AM - editat 24-04-2025 10:41 AM
Deci trebuie doar sa aștept?
Că de o zi astept
la 24-04-2025 10:42 AM
Poti astepta sau, ca sa urgentezi situatia, foloseste, pt confirmarea platii, una din caile de aici https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?srsltid=AfmBOordCEx5Ak9F-v1STVFnZpNc...
la 24-04-2025 10:47 AM
Eu când apas la facturi îmi apară să-mi pun cardul și Nr de tel eu nu am card doar soțul
la 24-04-2025 11:38 AM
Si butonul "Confirma plata" nu l-ai gasit la "Facturi"?
la 24-04-2025 12:26 PM
Nu este butonul acela
24-04-2025 01:20 PM - editat 24-04-2025 01:53 PM
Daca nu îmi dați drumu la tv mă portez la digi
la 24-04-2025 10:35 AM
Salut,
Poți contacta serviciul clienți Orange direct din aplicația mobilă, prin funcția de chat, unde ai și opțiunea de a trimite dovada plății.
Dacă plata ar fi fost efectuată prin aplicația My Orange, nu ar mai fi fost necesară confirmarea acesteia.
24-04-2025 03:00 PM - editat 24-04-2025 03:01 PM
Salutare!
Intră în aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde atașezi poza cu dovada plății. Iar pe viitor, încearcă să plătești imediat cum apare factura în My Orange, ca să nu mai fie probleme.
Sper să reușești!
Baftă!
la 25-04-2025 09:55 AM
Adriana, ai trimis dovada de plată? S-au reconectat serviciile?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor