la 12-08-2023 07:51 PM
Buna seara
Acum de 15 minute mi s-au luat din cont de două ori plata facturii 750,28lei. Cum pot face sa mi se restitue sau eventual sa-mi ramana pentru plata facturii de luna urmatoare. Multumesc!
la 12-08-2023 08:42 PM
@nedelia49: Bun venit în Comunitate. Ce ai făcut mai exact: aveai activată plată recurentă și ai plătit și manual? Ai plătit de două ori aceiași factură? Cu siguranță nu s-a încasat implicit dublul sumei facturate.
Oricum poți face o sesizare aici dacă ai abonament Orange România sau aici dacă ai abonament Orange România Communications (Telekom), sau poți lăsa pentru luna viitoare când se va compensa cu plata făcută în avans.
la 12-08-2023 08:42 PM
@nedelia49: Bun venit în Comunitate. Ce ai făcut mai exact: aveai activată plată recurentă și ai plătit și manual? Ai plătit de două ori aceiași factură? Cu siguranță nu s-a încasat implicit dublul sumei facturate.
Oricum poți face o sesizare aici dacă ai abonament Orange România sau aici dacă ai abonament Orange România Communications (Telekom), sau poți lăsa pentru luna viitoare când se va compensa cu plata făcută în avans.
la 13-08-2023 06:07 AM
Salutare!
Orice lucru are rezolvare, din fericire.
Mai ai aici un topic asemănător:
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/am-platit-factura-de-2-ori/td-p/99274
Ideea este că durează ceva timp până ți se restituie suma în cont și s-ar putea să te apropii de termenul de plată pentru următoarea factură.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor