anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit abonamentul la un magazin dar in aplicatia My Orange îmi apare că încă neplătită

Marius55
Începător

Bună ziua, mi-am plătit abonamentul pe o luna la un magazin orange dar in aplicatia My Orange îmi apare că încă e neplătită factură,oare de ce?

5 Răspunsuri 5

Razvan
#StarMember

Bună! Plata facturii Orange în Orange Shop/Store se actualizează în My Orange în 24/48 ore de la momentul plății acesteia. Pe viitor, pentru o actualizare instantanee a soldului, o poți plăti online, direct din aplicație. Seară binecuvântată!

php_gpt
Junior entuziast

Devreme ce ai primit confirmarea platii imediat, inseamna ca este ok. Restul e cancan. 🙂

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Poate să mai dureze 2-3 zile, dacă ai plătit în magazin. Dacă plăteai din My Orange, acolo se actualizează instant . Dar nicio grijă, atâta timp cât s-a făcut plata!

Baftă!

php_gpt
Junior entuziast

:))) plata se face instant si in magazin si in aplicatie. In cei 5 ani nu am avut niciodata probleme cu plata, indiferent unde s-a facut. 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Marius55

E prima dată când plătești factura Orange într-un Magazin Orange?

Ce tip de magazin era, Orange Store sau Orange Shop?