anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce s-a scumpit factura de la o luna la alta fără sa anunțe clienții?

Zisulescu1975
Începător

Știe careva de ce s-a scumpit factura de la o luna la alta fără sa anunțe clienții?

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Pe ultima factură înaintea celei majorate ai primit notificare de majorare .Dar poți să îi suni și să le spui că nu ești de acord cu majorarea ( cu toate că la majoritatea operatorilor se aplică) și vezi ce variante ți se dau ( să rămâi la același preț, reziliere, etc). Asta dacă nu este prea târziu!

Oricum, compară facturile și vezi de unde provin majorările, că pot fi și de la expirarea unor opțiuni gratuite gen HBO/ Netflix ( au fost 6 sau 12 luni gratis și apoi vin pe bani), Orange Sport ( primele 2 luni gratis), etc. Asta dacă este vorba despre serviciile fixe.

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Zisulescu1975: Bun venit în Comunitate. Când au fost constatate aceste scumpiri și pentru ce servicii? Telefonie? TV? Internet? Orange România sau OROC (fost Telekom)? Eventualul anunț de majorare a fost comunicat în ultima factură pe care ai primit-o fără majorare.

Razvan
#StarMember

Salutare! Anunțul de majorare (notificarea) a fost transmisă, exclusiv prin factura Orange, prin mail. Factura descărcată din My Orange/trimisă prin sms nu a continut notificarea de majorare. 

svetalex
Maestru

Salut! Cel mai bine trimiți un mesaj prin secțiunea contact (https://www.orange.ro/contact/) și soliciți detalii legate de motivul pentru care a crescut valoarea facturii. De exemplu, în cazul meu factura crescuse cu 1,19 eur pentru că a expirat perioada de gratuitate de care am beneficiat pentru Norton Security.

De asemenea, anul trecut mi-a fost majorată factura cu 4 eur, iar în urma email-ului trimis la Orange prin secțiunea de contact am fost sunată și mi-a fost diminuat abonamentul.

Te așteptăm să revi cu feedback legat de motivul majorării facturii