la 21-10-2025 05:39 PM - editat ultima oară la 22-10-2025 08:38 AM de DanielaH
DE CE NU MAI PRIMESC FACTURA ELECTRONICA (PE EMAIL)?
21-10-2025 05:44 PM - editat 21-10-2025 05:51 PM
Salutare!
Verifica daca primirea facturii pe email este activata in contul tau my Orange.
Găsești detalii despre activare in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-activez-factura-electronic-10668
Din aplicație: my Orange - facturi - setări factura
Din browser: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos
la 21-10-2025 09:19 PM
Ovidiu, uită -te și în folderul "Spam". Poate, din greseala, mailul cu factura a ajuns acolo.
O rugăminte: te rugăm să nu mai scrii cu majuscule tot mesajul, pt că pare că țipi la noi.
la 23-10-2025 10:06 AM
@OVIDIU20, ai verificat în contul My Orange? Ai bifată factura electronică?
Dacă da, ai verificat și în spam?
Te așteptăm să revii cu mai multe informații. Mulțumim.
la 29-10-2025 05:32 PM
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor