la 03-11-2025 03:06 PM - editat ultima oară la 03-11-2025 03:13 PM de DanielaH
Buna ziua
Eu azi am plătit factura la Orange și acum îmi arată că în este inca in scadență.
la 03-11-2025 03:20 PM
Salut. Plătită din MyOrange ar fi trebuit să se actualizeze în scurt timp. Dacă ai plătit prin aplicație bancară sau Pay Point atunci mai durează 1-2 zile. Dacă ai plătit se va actualiza.
la 03-11-2025 03:26 PM
Salutare!
Probabil este vorba despre o problemă temporară legată de plăți.
Ai primit e-mailul de confirmare a plății facturii?
Dacă situația nu se rezolvă în câteva ore, ar fi recomandat să contactezi serviciul clienți, ei pot verifica și confirma dacă există o problemă cu procesarea plății.
la 03-11-2025 03:53 PM
Salutare!
De obicei, din My Orange, arată că este plătită instant. Poate este vreun bug sau dacă nu ai plătit din My Orange, mai durează 1-2 zile.
Dar important este că ai plătit și va apărea că este plătită, nu-ți face griji!
Succes!
la 03-11-2025 07:18 PM
Salut @user_17530480.
Pentru a primi un răspuns la întrebarea ta ne poți spune si cum ai plătit factura Orange?
la 04-11-2025 09:30 AM
@user_17530480, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii. Prin ce modalitate ai făcut plata?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor