anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

DE CE NU MAI PRIMESC FACTURA ELECTRONICA (PE EMAIL)?

OVIDIU20
Începător

DE CE NU MAI PRIMESC FACTURA ELECTRONICA (PE EMAIL)?

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Salutare!

Verifica daca primirea facturii pe email este activata in contul tau my Orange.

Găsești detalii despre activare in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-activez-factura-electronic-10668 

Din aplicație: my Orange - facturi - setări factura

5095.jpg

Din browser: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos 

delfinas
#StarMember

Ovidiu, uită -te și în folderul "Spam". Poate, din greseala, mailul cu factura a ajuns acolo.

O rugăminte: te rugăm să nu mai scrii cu majuscule tot mesajul, pt că pare că țipi la noi.

DanielaH
Moderator

@OVIDIU20, ai verificat în contul My Orange? Ai bifată factura electronică?

Dacă da, ai verificat și în spam?

Te așteptăm să revii cu mai multe informații. Mulțumim.

Anca07
#StarMember

Salut @OVIDIU20 

Ai reusit sa verifici cauza? S-a rezolvat?

Seara faina!🌙