anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu mai pot vedea istoricul facturilor?

Ghecevici
Junior

De ce nu se mai pot vedea istoricul facturilor ? Exista o rubrica in My orange unde se vedeau toate facturile din urma , acum rubrica respectiva nu mai exista.

12 Răspunsuri 12

arsradu
#StarMember

Salut,

Incearca si de aici.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

La mine funcționează foarte bine și acum!

delfinas
#StarMember

Da, se pare că este o eroare de sistem și nu funcționează istoricul. Oricum, mi se pare că se puteau vedea doar facturile ultimelor 6 luni.

Ai incercat sa descarci factura din email? La mine merge așa.

Nu apare nici rubrica cu facturile mele.

De pe web ai incercat?

Client Orange

Ai incercat sa faci așa cum am scris eu? Eu am șters datele din aplicație (Setări - Aplicații - My Orange - Stocare - Șterge datele) și, automat, cache-ul. Daca nici așa nu merge, dezinstaleaza și apoi reinstalează aplicația My Orange.

FLo1
#StarMember

@Ghecevici: Posibil să fi fost o actualizare de moment, timp în care acea secțiune nu a fost accesibilă. Acum (cel puțin la mine) se pot vizualiza facturile din istoric. 

DanielaH
Moderator

@Ghecevici, s-a rezolvat situația? Poți vizualiza acum istoricul facturilor?

nu

delfinas
#StarMember

Eu am reușit să văd istoricul facturilor azi, dar după ce am șters datele din aplicație (Setări - Aplicații - My Orange - Stocare - Șterge datele)  și, automat, cache-ul. Am preferat așa decât să dezinstalez și să reinstalez aplicația.

Cea mai veche factură la care am acces e cea din ianuarie 2021.

Ghecevici
Junior

Pe safari și pe edge

 

Ok... si eu tot pe Safari. Link-ul pe care ti l-am dat mai sus ar trebui sa te duca exact la sectiunea de facturi (dupa ce te loghezi binenteles). La tine nu se intampla asta?

Client Orange