anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot vedea sumar și facturile in aplicația My Orange

Manu2
Începător

Bună,

Nu pot vedea sumar și facturile in aplicația My Orange. Din senin au dispărut. Am șters și reinstalat aplicația, fara succes. Nu am acces la date. 

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Salutare!

In afara de dezinstalarea aplicatiei, s-a mai intamplat si altceva intre timp? Adica ai trecut de abonament la cartela? Te rog detaliaza-ne putin contextul in care a aparut problema si sa putem vedea cum putem sa te ajutam aici in comunitate.

DanielaH
Moderator

@Manu2, aplicația este funcțională acum. Poți încerca încă o dată, te rog? Asigură-te că ai ultima versiune instalată.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Ai încercat și varianta web?

Încearcă să vizualizezi aceste  detalii și poate îți sunt de folos!

Baftă!

MC24
Începător

Buna,

Întâmpini aceasta problema de mult timp?

Mai exista probleme de conectare și se remediază în câteva ore.

Poți încerca că soluție de moment asocierea numărului unui alt cont.