la 29-09-2022 10:01 AM - editat ultima oară la 29-09-2022 10:21 AM de DanielaH
De ce mi-ati luat de 2 ori banii din cont? Si ma tot intrebati de fiecare data cand va platesc factura daca vreau sa imi inregistrez cardul. De ce vreti sa va platesc factura lunara zilnic? Si ma si fu.... non stop cu politicile voastre de confidentialitate. Sunt curios ce o sa aiba de zis Oficiul pt Protectia Consumatorului.
la 29-09-2022 10:38 AM
Chiar mie mila de cei de la ANPC, sincer.
In alta dezordine de idei: poti sa ne dai si nou detalii privind modul in care ai facut platile? Eu am un card salvat pentru plata facturilor (schimbat in urma cu cateva luni cu unul Orange Money) si NICIODATA nu mi s-a intamplat sa imi ceara de doua ori aceeasi suma (indiferent de suma). Ca fapt divers, pe cardul respectiv alimentez doar cand fac plati cu suma exacta (il folosesc si pentru plati internationale pe internet si asta este unul din motivele pentru care il tin cat mai aproape de 0).
PS: cand se incearca o plata automata si nu am bani pe el, primesc mesaj. Deci aflu imediat daca se intampla ceva.
la 29-09-2022 10:49 AM
Pai Nea polinic daca iti trimit copie dupa extras imi platesti tu facturile tot restul anului.Numai la Orange mi se intampla.Am platit/folosit cardul pe tot globul .
la 29-09-2022 11:22 AM
Toshiky, bun venit in Comunitate!!!
Îți înțeleg nemulțumirea, dar hai sa găsim soluții și să păstrăm un ton liniștit. Daca plata a fost dublată, se va rezolva cumva. La bancă ai sunat?
la 29-09-2022 11:38 AM - editat ultima oară la 29-09-2022 11:43 AM de DanielaH
Mentin parerea colegilor de discutie calma...
In MyOrange si in extrasul de banca cum iti apare? In urma cu 10 ani, aveam o plata automata (debit direct) si intr-un extras lunar imi apareau doua plati catre furnizor, dar si o plata reversata (mai pe inteles: plata, reversare (intoarcerea banilor) si din nou plata). Cei de la banca mi-au spus ca a fost o automatizare a sistemului furnizorului (fusesera ceva probleme in sistemele lor si toate platile din ziua respectiva catre furnizorul respectiv fusesera, practic, dublate, dar si greseala returnata). Si a fost singura data (ulterior am intrerupt debitarea directa intrucat am cedat contractul si plata se face prin plata la caserie (daca era dupa mine, pastram debitarea directa, dar ... gusturile nu se discuta)).
Si revin cu intrebarea: cum ai facut plata: prin aplicatia de mobil sau pe site? De mai bine de 3 ani platesc exclusiv facturile prin MyOrange (trecere manuala a cardului sau, de un an, pe baza cardului salvat).
NB: daca nu ma insel, pana anul asta, daca reinstalai aplicatia MyOrange, cardul nu era pastrat/salvat in aplicatie. Tin minte ca in ianuarie, cand am schimbat un IPhone cu un Huawei (fara GMS), aplicatia mi-a cerut sa introduc un card bancar (la momentul platii, nu la instalare).
29-09-2022 11:07 AM - editat 29-09-2022 11:08 AM
toshiky stai easy ca nu are nimic cu tine Orange sa-ti ia de doua ori bani - daca s-a intamplat ia legatura cu "ei" si se va rezolva.
eu personal niciodata nu am patit chestia asta si platesc de ani de zile cu(,)cardu online .. dar ,dar tot timpul sunt foarte atent si platesc pe browser de pe windows (nu de pe android/ios) si am activat verificare in 2/3 pasi (cred ca stii ce inseamna) pe platile online(parola statica-sms verificare)
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor