anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dacă mi-am deschis contul orange pe email plătesc abonamentul în plus sau rămîne același?

Dialog_Mirela
Începător
Aș vrea să știu dacă nu plătesc în plus pt.cont la abonament..?
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bun venit! Nu ai ce să plătești în plus, crearea și folosirea unui cont Orange ( My Orange) fiind lucruri gratuite și la îndemâna oricărui abonat. Din contră, dacă vei alege să primești factura prin poștă, va trebui să plătești o sumă în plus.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut, Mirela! Bine ai venit în comunitate. Nu înțeleg exact la ce te referi, ne poți oferi mai multe informații, te rog, ca să te putem ajuta? Ai un abonament existent și acum ți-ai făcut cont My Orange pe site?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bun venit! Nu ai ce să plătești în plus, crearea și folosirea unui cont Orange ( My Orange) fiind lucruri gratuite și la îndemâna oricărui abonat. Din contră, dacă vei alege să primești factura prin poștă, va trebui să plătești o sumă în plus.

FLo1
#StarMember
@Mirela: Bun venit in Comunitate. Poti detalia ce fel de cont ti-ai deschis prin online: cont "My Orange" sau un cont "Orange Money"?. Oricare ar fi, ele nu influenteaza valoarea unui abonament, nici nou si nici existent. Revino cu detalii mai exacte si cu siguranta se va clarifica situatia.

FaraUnID
Campion certificat
Daca nu te-ai jucat prin setarile contului astfel incat sa-ti modifici abonamentul sau sa activezi ceva extra optiuni, in mod normal abonamentul nu are cum sa modifice. In cazul in care s-a efectuat o modificare de abonament, conform legii trebuie sa primesti o notificare in acest sens (sms, e-mail, cutie postala) si ai la dispozitie 14 zile in care poti anula acele modificari fara alte explicatii sau plata unor taxe.