anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu funcționează cartela; sunt plecată din România

Ada11
Începător

Buna seara, comunitate!

Am o întrebare legată de abonamentul pe care l-am deschis in urma cu 2 ani. Eu sunt plecată din România și aparent cartela nu îmi funcționează deloc. Nu pot sa apelez, nu pot sa dau mesaje. Mai pe scurt, nu pot face nimic. Aveți idee de ce? Am încercat tot ce este posibil. Specific ca doresc sa îmi reziliez contractul însă din păcate nu am cum pentru că nu am cum să sun la Orange. Mulțumesc pentru atenție! 

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Ada11: Bun venit în Comunitate. Rezilierea unui contract se poate face contactând Serviciul Clienți printr-una din modalitățile prezentate aici. Fiind în roaming, poți apela numărul +40374300300, însă pentru o contactare mai facilă poți încerca și chat-ul Djingo, menționând ”transfer operator”. Până atunci, dacă utilizezi abonamentul în roaming, trebuie să ai roamingul activat, însă resursele nu vor fi disponibile întrucât te regăsești de prea mult timp în roaming. Dar pentru apelurile/mesajele/datele mobile utilizate vei fi tarifată conform tarifelor aferente abonamentului tău. Te așteptăm pe topic pentru alte detalii. Numai bine.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău de situația în care te află , dar dacă ești plecată demult și nu mai poți folosi serviciile Orange, rezilierea contractului poți s-o faci conform celor specificate aici:

https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81

Sper să reușești!

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Ada11: Bun venit în Comunitate. Rezilierea unui contract se poate face contactând Serviciul Clienți printr-una din modalitățile prezentate aici. Fiind în roaming, poți apela numărul +40374300300, însă pentru o contactare mai facilă poți încerca și chat-ul Djingo, menționând ”transfer operator”. Până atunci, dacă utilizezi abonamentul în roaming, trebuie să ai roamingul activat, însă resursele nu vor fi disponibile întrucât te regăsești de prea mult timp în roaming. Dar pentru apelurile/mesajele/datele mobile utilizate vei fi tarifată conform tarifelor aferente abonamentului tău. Te așteptăm pe topic pentru alte detalii. Numai bine.