anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare comanda online - mi s-a sters voucherul

poseidon11
Junior
Salut , eram la finalizare comanda si am deschis alta pagina de web in care pusesem in cos alt telefon si ma uitam pe acolo la abonamente etc . Facand acest lucru mi s-a sters automat voucherul pe care l-am pus la prima comanda si bineinteles , ca nu s-a modificat in timp real iar eu am dat finalizare comanda pe prima pagina de dinainte , unde vedeam pretul corect cu voucher-ul aplicat ! . 50-50 vina aici .
S-a intamplat duminica , 28.08 . seara . Luni ( 29.08 ) am sunat la ora 9 s-a anulez comanda pentru a trimite alta rapid pana nu expira aceasta campanie august100. Am inteles ca dureaza o zi lucratoare sa se anuleaza comanda . Deci sa va dati seama dureaza 24h o actiune atat de simpla pe care o puteam face eu din cont ? , dar care se doreste a fi foarte complicata si a se pierde timp de catre orange . Apoi va trebui sa astept modificarile pe magazinul online care dureaza iarasi enorm de mult ! intre 2-14 zile lucratoare doamne ! .
Rezumat pe scurt :
Deci pentru ca s-a omis adaugarea unui voucher se pierde minim 2-3 zile pana la 14 zile . Eu nu mai am cuvinte efectiv sunt client de 14 ani , altundeva nu am vazut asa ceva simplu de rezolvat facut atat de complicat chiar de orange. Este un interes comun aici , pentru orange eu imi prelungesc abonamentul 24 de luni la un abonament mai mare. Dar daca ei efectiv nu vor sa ma rezolve rapid pentru a ma folosi de voucherul care expira rapid , atunci eu voi renunta la comanda , implicit la prelungire de abonament .
Trageti voi concluziile . Am sunat la 300 dar nu prea e de ajutor. Exista cererea de anulare insa nu stiu ce va urma cu aceste modificari care dureaza o vesnicie inutil efectiv.
Dezamagit de orange , mare atentie sa nu patiti ca mine
3 Răspunsuri 3

mihai_13
Maestru
- In general Eu personal sunt foarte dar foarte atent cand fac o achizitie online - vorbesc dupa 3 fidelizari absolut online si urmeaza mai mult ca sigur si a patra in Mai 2023 - Nu fi suparat dupa ce se anuleaza comanda online poate prinzi o reducere mai mare la alta campanie care urmeaza acum "prieten cu reducerile de toamna"

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Eu zic să nu te enervezi prea tare, pentru că se va rezolva într-un fel sau altul. Știu că au unele probleme in ceea ce privește rezolvarea problemelor, adică se mișcă greoi, dar nu cred că nu îți vor rezolva problema. Sau cel puțin așa sper! Așa pățit și eu de curând și am avut să anulez o comanda ( pentru că uitasem să adaug un voucher), dar m-au sunat și mi-au spus că mă compensează la următoarea factura cu valoarea voucherului respectiv. Sper să rezolve și la tine rapid și să nu mai fii supărat! Doamne ajută!

FLo1
#StarMember
@poseidon11: Tristă și regretabilă pățania, însă poți să știi că la majoritatea retailer-ilor de vânzări online, procedura de finalizare comandă (adică plată și trimitere comandă cu ceea ce conține ”coșul”) se face într-un singur pas (o singură etapă). Orice pauză, întrerupere sau tărăgănare a finalizării comenzii conduce la un ”auto-refresh” al paginii care lasă doar produsele în coș și ignoră eventuale reduceri datorate unor vouchere adăugate sau alte reduceri implicite, procesul de finalizare necesitând reluarea acestuia de la capăt.