anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum e posibil să crească factura când eu nu am fost de acord cu majorările propuse de Orange ???

ShowTime
Junior

M-am trezit cu aproape 20 Ron in plus la factura și nu știu de ce ?? Aștept până mâine să îmi explice un angajat Orange de ce este această creștere ???

10 Răspunsuri 10

MihaiC99
Campion

Salut!

SS prezentat nu ajuta prea mult. Arată o diferență de 16 Ron între ultimile facturi. Trebuie analizată fiecare factura in parte și văzut exact ce sa mărit (factura detaliata). Dacă ai făcut o sesizare in acest sens, cu siguranță vei primi un răspuns din partea Orange. Noi suntem clienți ca și tine și nu avem acces la datele tale. 

Așa! Nu sunt angajați Orange pe aici ?? Că și-au terminat treabă la 20:00 și abia mâine o să vorbesc cu ei să mă la crească ?? 

Credeam că sunt printre voi și angajați Orange să mă lămurească de ce această creștere ? Când eu am stabilit clar la telefon cu unul din angajați ,ce mi-au propus contractul că factura nu o sa depășească suma de 65-70 Ron hai 75 ! 

Ia uite doamne! Când au nevoie de ei ....au întrerupt munca ? Nu mai este asistenta 24/24 ?? Le-a dat Bolo din afectul sau ?? 🤣

Consultantii Orange iti raspund daca suni la 300 sau le scrii pe chatul MyOrange, iar programul lor nu e non-stop decat daca suni la 401, unde te costa 0.15 euro/minut, TVA inclus, iar  primele 40 de secunde sunt gratuite. In rest, programul e:  luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00.

DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187#accordion-service-faq

Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci, iar  noi suntem aici în mare parte tot clienți. Trebuie verificat exact la detalii, ca să vezi ce și cum. Poți depune și sesizare din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator. Sigur, ți se va răspunde când au program.

Succes!

Razvan
#StarMember

Salutare! Verifică factura in mod detaliat și vezi ce anume a determinat creșterea facturii, posibil să fie și servicii extra, care sunt asociate abonamentului.

Am aflat ce a dus la această creștere dar nu este bine . Cred că este o greșeală .

DanielaH
Moderator

@ShowTime, s-a rezolvat/ clarificat situația cu factura?

Nu. Aștept răspunsul la reclamația pe acr am făcut-o la operator . Pentru că este foarte ciudat ce s-au întâmplat ! .sa văd cum se rezolva pentru că eu nu am fost de acord cu nicio majorare și ..... Aștept răspunsul oficial și măsurile care se vor lua . Că să știi ce am de făcut mai departe .

Mulțumesc pentru răspuns! Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

Rezolvarea este una singura : sa repare greșeală.