la 05-12-2025 08:29 PM
la 05-12-2025 08:50 PM
Salut!
SS prezentat nu ajuta prea mult. Arată o diferență de 16 Ron între ultimile facturi. Trebuie analizată fiecare factura in parte și văzut exact ce sa mărit (factura detaliata). Dacă ai făcut o sesizare in acest sens, cu siguranță vei primi un răspuns din partea Orange. Noi suntem clienți ca și tine și nu avem acces la datele tale.
la 05-12-2025 09:06 PM
Așa! Nu sunt angajați Orange pe aici ?? Că și-au terminat treabă la 20:00 și abia mâine o să vorbesc cu ei să mă la crească ??
Credeam că sunt printre voi și angajați Orange să mă lămurească de ce această creștere ? Când eu am stabilit clar la telefon cu unul din angajați ,ce mi-au propus contractul că factura nu o sa depășească suma de 65-70 Ron hai 75 !
Ia uite doamne! Când au nevoie de ei ....au întrerupt munca ? Nu mai este asistenta 24/24 ?? Le-a dat Bolo din afectul sau ?? 🤣
la 06-12-2025 01:01 AM
Consultantii Orange iti raspund daca suni la 300 sau le scrii pe chatul MyOrange, iar programul lor nu e non-stop decat daca suni la 401, unde te costa 0.15 euro/minut, TVA inclus, iar primele 40 de secunde sunt gratuite. In rest, programul e: luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00.
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187#accordion-service-faq
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor