anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Confirmare plata nereusita

Comi
Începător

Salut.

Am efectuat o plata, in aplicatie imi indica 0 lei plata, dar serviciul este inactiv.

Am incercat sa confirm plata din contul online si nu functioneaza, spune mereu ca este suma incorecta, desi am introdus si facturile pe rand, si suma totala, apare mereu aceasta eroare si nu confima.

Am incercat chat cu robotul vostru online, dar nu este de ajutor.

Cum pot confirma aceasta plata si reactiva serviciile?

4 Răspunsuri 4

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Contactează Orange prin chat djingo însă intra în legătură cu un operator și îi poți atașa dovezile că ai făcut plata.

Deasemenea poți contacta orange prin email sau la telefon 300.

https://www.orange.ro/contact/ 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Cea mai bună metodă este din My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback - Scrie-ne (transfer operator).

Dacă nu reușești așa, trebuie să le scrii din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie,, Trimite-ne un mesaj "):

https://www.orange.ro/contact/

Sper să reușești!

Succes!

arsradu
#StarMember

Salut,

Suntem o comunitate formata in mare parte din clienti Orange, nu suport Orange. Nu exista "robotul nostru". 🙂 Dar e o confuzie comuna. Si banuiesc ca te referi probabil la Djingo. De asemenea, nu iti recomand sa-ti pui adresa de mail pe un forum (orice forum) public.

Ideea e ca daca ai avut data scandenta astazi (sau si mai rau, acum cateva zile), si ai achitat astazi....ai toate sansele sa ramai fara servicii pana la reactivare. Pentru ca reactivarea nu se face instant. Depinde si de felul in care ai platit, binenteles. Dar de obicei nu se face instant. Deci, parerea mea e ca intotdeauna e mai bine sa previi decat sa combati. Asa ca, recomandarea mea ar fi sa nu mai lasi pe ultima zi. Niciodata, la nicio plata. Pentru ca pot aparea probleme. Incearca sa platesti atunci cand se emite factura, nu in ultima zi de scandenta. Daca data de emitere a facturii nu e ok, astfel incat sa-ti dea o data scadenta (si un interval) in care sa poti plati intotdeauna la timp, trebuie sa stii ca ea se poate modifica printr-o cerere catre serviciul Clienti.

Daca esti client Orange Romania SA (nu Orange Romania Communications, aka fostul Telekom Fix), poti lua legatura cu un consultant uman folosind chat-ul Djingo de aici, in timpul programului (deci maine dimineata) scriind: "transfer operator" (x2).

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Comi, s-a rezolvat situația? Au fost reconectate serviciile?