anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se intampla cu factura abonamentul?

_ali_mcA1
Începător

Buna,

As vrea sa stiu ce se intampla cu abonatul pe numele de M. Gheorghe si abonamentul acestuia pe nr de tel: 0743xxxxxx?? Mi s-a spus in magazinul vostru fizic ca factura se poate plati luna de luna pana la data de 26!! Si, totusi, apar deconectari de servicii (nu ii suna telefonul, nu are semnal, intra casuta daca nu e achitat chiar in ziua in care trimiteti voi mesajul). Am platit acum cateva minute si e tot LA FEL.

E mama mea de la munte, iar eu nu am timp sa merg tot timpul in magazin de accea mi-am si facut cont ca sa achit si NICI ASA NU II SUNA TELEFONUL CHIAR SI DUPA CE AM PLATIT. Va rog sa remediati de urgenta si sa nu mai informati clientii gresit atunci. 

Multumesc.

2 Răspunsuri 2

Anonim
Neaplicabil

@_ali_mcA1, e indicat sa nu astepti data scadenta pentru a face plata, in felul asta eviti deconectarea serviciilor si plata penalitatilor.

In functie de metoda de plata, poate dura pana la o zi lucratoare  procesarea platii.

Ai mai multe detalii aici. 

arsradu
#StarMember

Aah, da, ce bine ar fi daca am avea cu totii magazinul "nostru" fizic. 🙂

Salut _ali_mcA1,

Bine ai venit in Comunitate. Comunitate formata in mare parte din clienti, ca si tine. 🙂

Data scadentei depinde de data de facturare, la care se adauga 16 zile pentru plata. Daca data scadentei este 26, banuiesc ca factura se emite pe 10. Daca nu e cazul, e bine sa confirmi lucrul asta si sa modifici eventual, daca preferi o alta data. Asta ca sa nu platesti mereu dupa data scadentei.

Acuma, factura cu scadenta pe 26 ai platit-o pe 18? Factura era pentru luna asta sau luna trecuta? Daca e pentru luna trecuta, si s-au suspendat serviciile pentru neplata, trimite dovada platii la adresa de email plati@orange.ro si eventual suna pentru o urgentare.

Partea cu semnalul nu are legatura cu factura sau cu abonamentul, are legatura cu acoperirea retelei din zona respectiva. In sensul asta, iti recomand sa iei legatura cu un consultant la nr 300 / 0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo, si sa sesizezi acest lucru.

De asemenea, daca are semnal mai bun pe 3G, recomand trecerea telefonului pe 3G, pentru a evita problemele de "abonatul nu e disponibil".

De asemenea, casuta vocala se poate dezactiva. Ai aici mai multe informatii in sensul asta.

Client Orange