la 18-11-2022 12:52 PM - editat ultima oară la 18-11-2022 12:58 PM de DanielaH
Cum puteti creste rata la un produs pe parcursul abonamentului? Am avut 66 și acum este 92.
la 18-11-2022 12:55 PM - editat ultima oară la 18-11-2022 12:58 PM de DanielaH
Cum puteti fura atâta, nu vă mai satură Dumnezeu?
la 18-11-2022 01:06 PM
Salut Mircea,
Bine ai venit in Comunitate!
Ne poti da cumva mai multe detalii? Banuiesc ca unul dintre motivele pentru care observi o diferenta este faptul ca s-a marit abonamentul de baza (cu 1 Euro/serviciu). Deci, nu stiu daca a crescut rata, cat abonamentul in sine. Se poate sa ma insel binenteles.
De asemenea, voiam doar sa mentionez ca noi, aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem acces la cont, nu stim ce anume s-a marit sau de ce (putem doar sa presupunem, avand in vedere modificarile generale din ultima vreme).
Recomandarea mea initiala ar fi sa vezi ce anume s-a facturat. Poate ai si cost suplimentar la unele dintre servicii. Compara o factura mai veche cu una noua. Vezi ce anume s-a modificat.
Ulterior, daca e nevoie de mai multe informatii, iti recomand sa iei legatura cu un consultant la numarul 300 / 0374 300 300, sau pe chat-ul Djingo (daca esti clienti ORO) si vezi ce se poate face in sensul asta.
la 18-11-2022 01:51 PM
Salutare!
In primul rand mai usor cu pianul pe scari. Rata unui produs nu se modifica. Factura emisa nu-si schimba valoarea totala (calculul este Total factura impartit la 24 luni).
Mai verifica prin detalierea facturii de unde vine costul extra. In MyOrange ai desfasuratorul de rate cu valoarea lunara. In 34 de rate platite pana acum (doua telefoane) nu a fost niciodata modificat acel grafic.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor