anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit factura Orange cu cost suplimentar (Land FitCLB)

Marius4409
Junior

Bună ziua..am primit factura Orange cu cost suplimentar

1 Soluţie acceptată‚

Salut, @Marius4409 !

Plata a fost facuta catre LandFitClb, un serviciu cu valoare adaugata, pe mobil. Deoarece nu este un serviciu Orange, pentru mai multe detalii despre abonare/dezabonare, te rugam sa contactezi partenerul la adresa de mail dcw.ro@silverlines.info sau la +40 318262751.

Vizualizare soluţie în postul original

45 Răspunsuri 45

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Poți detalia ce înseamnă cost suplimentar?

SMS premium

Servicii suplimentare

Te poți uita în factura și în detalii convorbiri pentru a putea determina de unde vine costul suplimentar.

Da...colectare in numele terților..50 lei..

Anonim
Neaplicabil

Și în detalii convorbiri ce numere apar?

Ai identificat aceste numere terțe?

Ai un cont my Orange?

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Ai un topic aici care ți-ar putea fi de folos:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/servicii-terti-facturate-neidentificate/m-p/91994

Oricum, trebuie acționat rapid, în funcție de situație , după ce vezi despre ce număr este vorba.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Marius4409, s-a clarificat situația cu costul suplimentar?

Da,am clarificat..s-a accesat un abonament la Orange Land FitCLB  de 9.9 euro...dar ce înseamnă asta?

 

Anonim
Neaplicabil

Probabil te-ai abonat la niste antrenamente speciale de slăbit.

Sa speram că serviciul nu se reînnoiește in mod automat.

Salut, @Marius4409 !

Plata a fost facuta catre LandFitClb, un serviciu cu valoare adaugata, pe mobil. Deoarece nu este un serviciu Orange, pentru mai multe detalii despre abonare/dezabonare, te rugam sa contactezi partenerul la adresa de mail dcw.ro@silverlines.info sau la +40 318262751.

Buna ziua,

am aceeasi problema. Cum o rezolv?

Salut, Nicolae!  Bun venit în Comunitate!

Dacă te-ai abonat la Land FitCLB, dezabonarea se face printr-un e-mail la adresa dcw.ro@silverlines.info.

Buna ziua, si eu am primit un SMS  azi 02.08.2024 cu "Plata invaloare de 9.9euro prin Land FitClb a fost efectuata cu succes. Iti multumim. Mentionez ca nu am accesat nimic cu plata. Este cumva un nou furt din abonament?

Azi am pățit - o și eu. M-am dezabonat după 15 minute, însă costul apare. Eu voi face sesizare la Poliție si la ANPC. Va recomand sa faceți la fel!

Am încercat să-mi dau seama  ce este acest Land fitclb ,am trimis email la adresa indicată  de  consultantul Orange dar  mi s-a răspuns în engleză  o chestie care n-are legătură cu ce vreau eu .Prea mulți abonați au pățit-o , ceva  nu e în regulă .

 

Daca vine in factura și Orange nu vrea sa o recrediteze, faceți plângere la ANCOM, ANPC și Poliție. Eu așa voi face