la 17-07-2023 12:47 PM - editat ultima oară la 17-07-2023 12:59 PM de DanielaH
Am platit factura vineri la ora 15:00 si nici pana acum nu mi s-a reincarcat cu date mobile si minute
la 17-07-2023 01:00 PM
@Ilie1: Bun venit în Comunitate. Când a fost termenul de plată a facturii? Bănuiesc că factura nu a fost plătită în termen. Ai făcut plata online din MyOrange sau la vreun Shop? Pentru urgentare, cel mai simplu trimite dovada plății la plati@orange.ro
Succes. Te așteptăm cu actualizări ale situației.
la 17-07-2023 01:00 PM
@Ilie1: Bun venit în Comunitate. Când a fost termenul de plată a facturii? Bănuiesc că factura nu a fost plătită în termen. Ai făcut plata online din MyOrange sau la vreun Shop? Pentru urgentare, cel mai simplu trimite dovada plății la plati@orange.ro
Succes. Te așteptăm cu actualizări ale situației.
la 17-07-2023 01:41 PM
Pe 04 iulie a fost termenul. Am achitat o din MyOrange
la 17-07-2023 01:46 PM
@Ilie1: Regret, dar chiar și după 2-5 zile te poți aștepta. După 10 zile este inevitabil chiar. Rămâne așadar urgentarea înregistrării plății anunțând Orange cum am menționat mai sus. Altfel nu vei urgenta decât așteptând activarea.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor