la 11-05-2023 09:15 AM - editat ultima oară la 11-05-2023 09:20 AM de DanielaH
Am platit factura orange de abonament dar inca nu am internet
la 11-05-2023 09:42 AM
@cosmina1245: Bun venit în Comunitate. Dacă ai plătit tardiv factura și ai fost deconectată atunci pentru reconectare poți ”grăbi” procesul contactând Orange telefonic prin apel la 300, prin chat Djingo sau trimițând copie cu dovada plății la plati@orange.ro.
Te așteptăm aici pe topic cu o actualizare a situației tale. Numai bine.
la 11-05-2023 10:30 AM
Salutare!
Dacă ai abonament la Orange Romania Communications, poți grăbi procesul de a oferi dovada plății cum este descris aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-confirma-plata-efectuata-pentru-abonamentul-meu-orange-romania-co...
Dacă ai abonament la Orange Romania, trebuie să trimiți o poză cu bonul la adresa plati@orange.ro.
Baftă!
la 11-05-2023 11:47 AM
Buna Cosmina,
Pe langa cele recomandate de colegi mai sus, indraznesc sa-ti recomand varianta "preventiva" in care platesti factura cat mai aproape de date emiterii si cat mai departe de data scadentei. De ce? Ca sa aiba timp sa se proceseze tranzactia, si sa nu ramai fara servicii. Daca au fost deja suspendate serviciile pentru neplata...e tarziu, si procesul de reactivare e greoi, si potential costisitor.
Deci, nu lasa pe ultima suta de metri plata facturilor. Daca data de emitere/scandenta nu e ok pentru tine, trebuie sa stii ca data emiterii (si implicit si scadenta derivata din ea) se poate modifica cu un apel la 300.
Mult succes! 🙂
la 12-05-2023 09:03 AM
@cosmina1245, ai trimis dovada de plată? S-a reconectat abonamentul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor