la 10-05-2023 10:26 PM
Bună ziua a-și dori sa știu cu este posibil ca abonamentul meu care este de 8.9 € care este în aplicația MY ORANGE Și eu sa fiu taxat 18.4 € lunar a-și dori sa știu cum este posibil asa ceva
la 11-05-2023 12:14 AM
Salut! Ai depus sesizare referitor la taxare dublă, pe mail la serviciul.clienti@orange.com sau din aplicație la secțiunea contact prin Djingo?
la 11-05-2023 01:47 AM
Buna. Uită-te pe factura ca nu cumva sa ai vreun cost suplimentar. Au mai fost cazuri în care clienții au reclamat abonarea la niste jocuri care generau costuri suplimentare.
De asemenea, daca este prima luna de facturare e posibil să conțină și prorata și de aceea sa fie un cost mai mare și de luna viitoare sa intri in normal cu factura.
la 11-05-2023 05:46 AM
Salutare!
Trebuie să te uiți exact pe factură de unde provin acele costuri. Dacă ești în prima lună contractuală, se taxează o lună și ceva sau poate ai avut promoțional ceva care a expirat și acum este pe bani (de exemplu Netfix, care a fost gratuit 6 luni sau 1 an), etc.
Dacă ai avut ceva gratuit, le poți dezactiva, pentru a nu mai fi pe bani și a nu mai avea costuri suplimentare.
Poți să suni la Serviciul clienți sau poți să le dezactivezi din My Orange, dacă ai așa ceva activ.
Revino cu detalii pentru ajutor!
Succes!
la 11-05-2023 11:50 AM
Vezi sa nu ai vreun abonament Netflix sau ceva, cu plata pe factura. Dupa cum au recomandat si colegii mai sus, verifica factura ca sa vezi ce anume a fost taxat si, mai ales, cat.
la 12-05-2023 09:04 AM
@TV46930774, ai verificat factura? S-a rezolvat/ clarificat situația? Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor