la 11-04-2023 11:52 AM - editat ultima oară la 11-04-2023 11:57 AM de DanielaH
la 11-04-2023 12:14 PM
Salut!
Ai contactat serviciul clienti? Ai primit raspuns?
Ai varianta de refuz la banca pentru cele doua plati suplimentare sau sa fie trecute ca avans pentru urmatoarele facturi ce se vor emite.
la 12-04-2023 11:11 AM
trebuie sa deschizi o disputa la banca pentru asa ceva, o data ce banii sunt luati din cont, nu mi se pare normal ca eu sa stau ore in sir sa rezolv o problema din aplicatia Orange
la 12-04-2023 11:33 AM
Pentru platile cu cardul implica mai multe maini:
Daca se face un scurt pe undeva, la oricare, plata (aproape sigur) nu se va face, chiar daca banii sunt plecati.
la 12-04-2023 12:16 PM
Nu ma ajuta la nimica ce îmi zici aici , pune mi banii înapoi ca ti am dat toate dovezile
la 12-04-2023 12:44 PM
Calca putin frana si tine pianul sa nu cada pe scari... Vezi care solutie iti este mai buna.
la 14-04-2023 02:50 AM
Va rog sa îmi treceri in avans plata la facturile următoare
la 14-04-2023 07:48 AM
Salut,
Se face oricum. Ceea ce e in plus de la plata facturii, ramane pe cont, si se retrage automat la urmatoarele facturi. Banii nu se pierd. Si nici nu se poate achita o factura cu mai mult decat e nevoie. Se va lua doar atat cat e trecut pe factura. Ceea ce e in plus, ramane pe cont.
11-04-2023 12:19 PM - editat 11-04-2023 12:19 PM
Salut Nicu,
Bine ai venit in Comunitate!
Problema este cunoscuta si in curs de remediere.
Daca ai nevoie de detalii suplimentare, iti recomand sa iei legatura cu un consultant din sectiunea de Contact.
la 12-04-2023 09:50 AM
@Nicu1997, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 12-04-2023 12:17 PM
Când se rezolva situația ?
cand o sa fiu contactat de cineva de la voi ???
la 12-04-2023 12:24 PM
Nicu, pentru că situația ta este una punctuală și implică verificarea/ corectarea contului tău personal, ea nu poate fi tratată în Comunitate unde datele personale nu pot fi făcute publice. Recomandarea noastră este să iei legătura cu Serviciul Clienți; ți-a expus arsradu toate metodele de contact mai sus (https://www.orange.ro/contact/).
Mulțumim pentru înțelegere.
la 12-04-2023 09:53 AM
Buna ziua
nu s a rezolvat situația
Am nevoie de bani înapoi in cont pentru doua dim cele 3 plăti făcute
multumesc
la 12-04-2023 10:04 AM
Salut Nicu,
Ai luat legatura cu un consultant? Daca esti client Orange Romania (nu fost Telekom Fix), iti pot recomanda si varianta chat-ului Djingo (de pe laptop/desktop). Asta in caz ca nu poti sa suni la 300. Oricum ar fi, trebui intai sa iei legatura cu cineva. Altfel nu stiu daca se va rezolva situatia.
Incearca asa, si spune-ne daca ai reusit ceva sau ai intampinat probleme.
la 12-04-2023 10:08 AM
Salut sunt client Telecom fix
cum pot rezolva asta ???
Anunța și tu mai departe ca v am lăsat toate dovezile ca s a făcut plata de 3 ori
vreau sa rămân cu o impresie buna despre voi , im caz contrar asta o sa fie ultima plata spre voi și o sa îmi reziliez contractul
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor