la 23-11-2022 03:18 PM - editat ultima oară la 23-11-2022 03:37 PM de DanielaH
Am plătit factura de luna trecută iar luna aceasta îmi arată ca o am neplătită.
Ce sa fac? (Am pierdut chitanța)
23-11-2022 03:21 PM - editat 23-11-2022 03:24 PM
Buna Alina,
Bine ai venit in comunitate!
Verifica te rog data emiterii si data scadentei la cele doua facturi. Pentru ca e posibil sa se fi emis o noua factura care inca nu e platita.
Alternativ, poti verifica numarele de referinta ale facturilor. Daca sunt diferite, inseamna ca sunt facturi diferite.
la 25-11-2022 10:19 AM
@AlinaD123, s-a rezolvat/ clarificat situația cu facturile?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor