la 13-12-2022 10:28 AM - editat ultima oară la 13-12-2022 10:35 AM de DanielaH
am trimis dovada
16-12-2022 01:33 PM - editat 16-12-2022 01:35 PM
Salut,
Am inteles ca valoarea facturii lunii trecute a aparut in factura emisa acum ca sold restant. Suspendarea serviciilor de abonament pe motiv de neplata poate fi facuta in concordanta cu termenii si conditiile publicate aici https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspendarea-abonamentului-pentru-neplat-15
Este necesar sa ai in vedere faptul ca trebuie verificate atat dovada platii, cat si alocarea banilor. Pentru a solicita un raspuns in legatura cu aceste aspecte, iti recomandam sa iei legatura cu colegii de la Serviciul Clienti ( https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-clieni-187 ).
Adresa de e-mail la care se trimite dovada platii este plati@orange.ro (asa cum este specificat aici https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17 )
Daca mai ai nevoie de alte detalii, te rugam sa ne spui.
la 13-12-2022 11:50 AM
Salut Andrei,
Verifica in contul tau My Orange daca nu cumva s-a emis o noua factura intre timp.
la 16-12-2022 08:25 AM
ieri am primit factura pe luna asta (au pus plata peste cealaltă factură pe care am plătit-o luna trecută acuma ămi cer să plătesc dublu ăn loc de 332 Ron acuma ămi cer 668 Ron . așa ceva nu se poate ăși bat joc de oameni nu plătesc nimic.
la 16-12-2022 09:19 AM
Salut Andrei,
Prin ce metoda ai platit? Ai platit din aplicatie? Ai incercat sa iei legatura cu un consultant la 300/0374 300 300? Ei ce ti-au zis?
16-12-2022 01:33 PM - editat 16-12-2022 01:35 PM
Salut,
Am inteles ca valoarea facturii lunii trecute a aparut in factura emisa acum ca sold restant. Suspendarea serviciilor de abonament pe motiv de neplata poate fi facuta in concordanta cu termenii si conditiile publicate aici https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspendarea-abonamentului-pentru-neplat-15
Este necesar sa ai in vedere faptul ca trebuie verificate atat dovada platii, cat si alocarea banilor. Pentru a solicita un raspuns in legatura cu aceste aspecte, iti recomandam sa iei legatura cu colegii de la Serviciul Clienti ( https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-clieni-187 ).
Adresa de e-mail la care se trimite dovada platii este plati@orange.ro (asa cum este specificat aici https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17 )
Daca mai ai nevoie de alte detalii, te rugam sa ne spui.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor