anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Rușine! Mi-ați mărit prețul abonamentului cu 2 euro.

Ieri am plătit factura Orange (internet + TV) și am văzut că mi-ați mărit prețul abonamentului cu 2 euro fără nicio notificare.

În timp ce clienților noi le oferiți abonamentul la jumătate de preț, Netflix și alte avantaje.

Am plătit factura asta așa mărită, dar o să fie ultima.

Din fericire, în zona unde locuiesc sunt și alți operatori care oferă aceleași servicii la prețuri mult mai bune.

Modul vostru de a vă bate joc de clienții vechi e de-a dreptul josnic.

5 Răspunsuri 5

svetalex
Maestru

da.. și mie mi s-a întâmplat cam tot așa. Clienții au fost notificați printr-o mențiune inclusă în subsolul facturilor anterioare. Eu voi merge într-un Orange Shop să văd dacă mă pot ajuta cu o ofertă mai rezonabilă, pentru că oricum sunt în afara perioadei contractuale

@svetalex: O cunoști pe ANA? Este cea mai de trebă și respectabilă cunoștință proprie!!!! Mai important decât ”ajutorul” respectiv este ”alternativa la non-acord”(ANA). Dacă o cunoști, poți fi happy, altfel.... tot la mâna celor care te-au notificat inițial vei fi. Însă decizia îți aparține. Succes.

În Orange Shop nu am rezolvat nimic. Mi-au oferit abonamentul standard. Nu au putut nici măcar să mă ajuta cu prelungirea perioadei contractuale/ofertă pentru abonamentul de TV+net. mi s-a spus că doar online se poate face. am lăsat un mesaj pe Djingo. Pentru opțiunea trimite email nu pot selecta categoria întrebării mele - nu funcționează nici de pe telefon, nici de pe desktop

Razvan
#StarMember

Salutare! De aceea se recomandă să citești factura înainte de a o plăti să nu te trezești cu majorarea serviciilor. O parte din clienți și-au optimizat costurile după această oportunitate de denunțare a contractului, alții au migrat la prepay și alți au portat. Succes în demersul tău. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă te uiți pe ultima factură, înaintea celei majorate, sigur vei vedea că ai primit notificarea. Asta s-a întâmplat la majoritatea clienților Orange, iar mulți dintre ei au negociat alte contracte, au trecut la prepay, yoxo sau chiar s-au portat. Neatenția costă bani și e cam greu acum, plus că este foarte probabil să se mărească și la ceilalți, pentru că și ei sunt tot pe plaiuri mioritice și au costuri destul de ridicate cu energia și multe altele. Sau poate  ăia așteaptă un moment oportun pentru a mai culege de pe la alții clienții nemulțumiți!