la 31-10-2022 11:11 PM - editat ultima oară la 01-11-2022 08:55 AM de GeorgianaD
Am plătit factura astăzi de ce nu îmi merge Internetul ? De ce nu i-au dat drumul ?
la 01-11-2022 12:06 AM
Flavius, bun venit in Comunitate!!!
Cum ai făcut plata? Ai anunțat că ai platit?
Dacă ai platit online, poate dura un pic până se da drumul la servicii, nu se întâmplă instantaneu.
la 01-11-2022 05:46 AM
Salutare!
Mai durează un timp, nu îți dă drumul imediat. Poți grăbi prin trimiterea unui poze cu dovada plății la adresa de email plati@orange.com.
Succes!
la 01-11-2022 08:52 AM
Pe langa cele spuse de colegi mai sus, recomandarea mea ar fi sa eviti oprirea serviciilor in primul rand prin achitarea facturii pana la data scadenta. De preferinta chiar mai devreme, tinand cont si de timpul de procesare. In felul asta, nu mai trebuie sa astepti dupa nimeni sa-ti deblocheze serviciile.
la 01-11-2022 09:30 AM
Ai plătit factura prin OP, aplicație bancară, My Orange, Shop sau altă platformă de încasat. Orice plată in afară de canalele oficiale Orange se proceseaza între 24 și 72 ore.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor