anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura, de ce nu îmi merge Internetul ?

Flavius1990
Începător

Am plătit factura astăzi de ce nu îmi merge Internetul ? De ce nu i-au dat drumul ?

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Flavius, bun venit in Comunitate!!!

Cum ai făcut plata? Ai anunțat că ai platit?

Dacă ai platit online, poate dura un pic până se da drumul la servicii, nu se întâmplă instantaneu.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Mai durează un timp, nu îți dă drumul imediat. Poți grăbi prin trimiterea unui poze cu dovada plății la adresa de email plati@orange.com.

Succes!

arsradu
#StarMember

Pe langa cele spuse de colegi mai sus, recomandarea mea ar fi sa eviti oprirea serviciilor in primul rand prin achitarea facturii pana la data scadenta. De preferinta chiar mai devreme, tinand cont si de timpul de procesare. In felul asta, nu mai trebuie sa astepti dupa nimeni sa-ti deblocheze serviciile.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Ai plătit factura prin OP, aplicație bancară, My Orange, Shop sau altă platformă de încasat. Orice plată in afară de canalele oficiale Orange se proceseaza între 24 și 72 ore.