anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

A ajuns plata facturi de 89 de lei?

Negoita
Începător

Buna ziua vreau sa intreb si eu daca a ajuns plata facturi de 89 de lei

3 Răspunsuri 3

Jay
Campion certificat

Salut!

Presupun ca te întrebi dacă informația despre plata facturii tale a ajuns la Orange..

Comunitatea este compusa în majoritate din clienți și nimeni nu are acces la datele personale ale celorlalți..

Depinde când ai plătit și ce varianta ai ales..

Cel mai repede sunt operate variantele de numerar la un Shop sau card în aplicația/pe site-ul Orange..  de obicei se trimite mail/sms in urma efectuării unei plati..  

Poți vedea în contul de client dacă au ajuns banii sau nu prin faptul ca iti apare suma sau iti apare ca ai achitat tot si ai de plata 0 lei..

Dacă ai vreo nelămurire legată de contul tău de client, numai operatorii Orange au acces la el, deci cu ei trebuie sa vorbești.. prin chat, apel 300.. 

Dacă banii sau fost repartizați pe contul de client ar trebui sa arate ca în captura atasata..

arsradu
#StarMember

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Iti recomand sa verifici lucrul asta din contul tau My Orange (web sau aplicatie), sunand la 300 (sau 0374 300 300 din orice retea) sau pe chat-ul Djingo.

Noi aici in Comunitate suntem clienti ca si tine. Deci, nu avem acces la cont si nu putem vedea toate detaliile astea sau opera modificari.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Poți suna la 300 sau 0374300300, apoi folosești o scurtătură, gen 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune de oferte, etc, și intri în legătură cu ei. Poți trimite și o poză cu bonul sau dovada plății la adresa de email plati@orange.com, pentru a grăbi procesul, dacă ai nevoie să ți se repornească vreun serviciu mai repede!

Baftă!