la 27-11-2024 10:03 PM - editat ultima oară la 28-11-2024 08:16 AM de DanielaH
Pe data de 15/11 am plătit factura cu cardul în aplicația myorange. Din cont s-au luat bani dar nu au fost alocați de la orange la factura. Am vorbit cu operatori de la call-center care au spus ca problema este cunoscuta. Exista o problema generală și se va rezolva. Au trecut două săptămâni și încă factura figurează neplătită. Știe cineva ceva?
la 28-11-2024 05:52 AM
Salutare!
Și eu am plătit tot cam atunci și nu sunt probleme. Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj și să le explici că ai vorbit și cu cineva de la Serviciul clienți, pentru a se urgenta.
Deci nu mai sta, pentru că apoi depășești termenul și se sistează abonamentul pentru neplată. Ia urgent din nou, pentru că sunt două săptămâni de atunci.
Baftă!
la 28-11-2024 08:57 AM
Salut,
Pot confirma că nu am avut probleme cu plata facturii.
Daca după 14 zile serviciile nu sunt suspendate înseamnă că situația este cunoscută și se încearcă remedierea acesteia.
Poți lua legătura cu ei telefonic și cere un update cu privire la sesizarea depusă.
Ai primit mailul de confirmare a platii?
la 28-11-2024 08:59 AM
@Esi23seby, într-adevăr, este o eroare, din păcate. Dar partea bună este că situația este cunoscută și colegii noștri fac toate demersurile necesare pentru a o remedia. Suma plătită se va debloca automat de către banca emitentă a cardului cu care s-a efectuat tranzacția.
Mulțumim pentru înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor