la 18-06-2025 06:00 AM
la 18-06-2025 06:26 AM
Salutare!
Trebuie să iei legătura cu banca, pentru că e posibil să fie acolo ceva, adică o întârziere în procesare sau cine știe. Cel mai bine este să plătești cu cardul din My Orange sau la un magazin Orange și plata se va face instant.
Baftă!
la 18-06-2025 08:37 AM
Salut! La plata prin OP a fost menționat nr facturii sau cod client ca să poate fi alocată automat plata, altfel trebuie identificată și alocată manual.
la 18-06-2025 08:59 AM
Salutare!
Verifică ce detalii de plată ați trecut în OP. Cei de la BT au un modul special de plăți și ar fi trebuit să treceți acolo codul de abonat și numărul facturii.
Sunt două variante:
la 19-06-2025 11:48 AM
@Denisa7, ai luat legătura cu banca? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor