anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata factura prin virament bancar

Denisa7
Începător
Saptămâna trecută, mama mea (titulara contului), a plătit factura, în valoare de aproximativ 200 de lei, prin virament bancar de la Banca Transilvania. Plata a fost procesată de catre banca, dar factura in continuare ne aparea ca neplatita, atat in aplicatia MyOrange, cât si prin mesaje pe nr. ei de telefon.
 
Zilele trecute am fost la un punct Orange, unde ni s-a confirmat ca plata nu a fost realizata. Tot atunci am platit a doua oara factura. 
 
As dori sa stim unde este problema. Cei de la call-center ne-au spus ca ei nu stiu sa rezolve si au incheiat problema. Pe aplicatie, chat-ul nu stie explicit ce trebuie sa faca si nici cum sa adaug poze sau cu cine sa vorbesc incat sa aflam unde sunt banii.
 
Cum pot proceda?

 

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuie să iei legătura cu banca, pentru că e posibil să fie acolo ceva, adică o întârziere în procesare sau cine știe. Cel mai bine este să plătești cu cardul din My Orange sau la un magazin Orange și plata se va face instant.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salut! La plata prin OP a fost menționat nr facturii sau cod client ca să poate fi alocată automat plata, altfel trebuie identificată și alocată manual.

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Verifică ce detalii de plată ați trecut în OP. Cei de la BT au un modul special de plăți și ar fi trebuit să treceți acolo codul de abonat și numărul facturii. 

Sunt două variante:

  • Ori cereți băncii reversarea plății 
  • Ori transmiteți la Orange detaliile OP-ului și alocarea manuală. De reținut că va fi necesar un timp pentru identificare și alocare. 

DanielaH
Moderator

@Denisa7, ai luat legătura cu banca? S-a rezolvat situația?