anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit azi o factura prin aplicație, iar banii mi s-au luat de 2 ori

Felicia18
Începător

Bună ziua ! Am plătit azi o factura prin aplicație, iar banii mi s-au luat de 2 ori. Se pot recupera sau se scad de pe factura următoare?

1 Soluţie acceptată‚

svetalex
Maestru
 

În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.

Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

Descarcă și completează formularul (din link-ul pe care l-am anexat mai jos) Trimite formularul completat pe e-mail la adresa plăti@orange.ro sau îl poți lasă într-un magazin Orange Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...

Așa că ori soliciți returnarea banilor, urmând pașii de mai sus, ori ți se vor scade din următoarea factură 🙂 

Vezi și întrebările similare din comunitate:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-platita-%C3%AEn-plus/m-p/23590#M445

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-achitata-de-2x/m-p/101242#M3119

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cum-pot-recupera-niste-bani-pe-care-i-am-virat-pe-o-fac...

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

svetalex
Maestru
 

În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.

Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

Descarcă și completează formularul (din link-ul pe care l-am anexat mai jos) Trimite formularul completat pe e-mail la adresa plăti@orange.ro sau îl poți lasă într-un magazin Orange Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...

Așa că ori soliciți returnarea banilor, urmând pașii de mai sus, ori ți se vor scade din următoarea factură 🙂 

Vezi și întrebările similare din comunitate:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-platita-%C3%AEn-plus/m-p/23590#M445

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-achitata-de-2x/m-p/101242#M3119

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cum-pot-recupera-niste-bani-pe-care-i-am-virat-pe-o-fac...

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Bună@Felicia18!

Eu fac lună de lună așa, adică las în plus bani, atât la Orange cât și la celelalte utilități și îmi prinde bine.

Dacă te apuci să faci cerere de restituire, până se procesează cererea și se restituie suma, constați că te apropii de plata facturii următoare. Oricum, îți va apărea afișat extrasoldul cu minus în My Orange, deci vei vedea suma acolo.

Baftă, orice decizie ai lua!

Pololică
#StarMember

Buna!

Raspunsul este DA la ambele intrebari. Rugamintea este sa verifici zilele viitoare sa vezi ca banii sunt in contul tau Orange. Nu de alta, dar sa nu fi fost o eroare la una din plati si banii sa se intoarca in contul bancar.

Daca banii sunt confirmati de Orange (vei avea o suma cu minus in MyOrange), va trebui sa alegi: ori faci o cerere de restituire (asa cum iti detalieaza svetalex), ori ii lasi acolo pentru factura viitoare.