la 17-05-2024 05:13 PM
A primit cineva din familie factura pe my orange și eu am plătit-o printr-o aplicație bancară (am scanat codul de bară al facturii de pe alt telefon) dar în aplicație încă ii apare acelei persoane ca nefiind achitată. Cât durează procesul, nu ar trebui actualizat instant?
17-05-2024 09:40 PM - editat 17-05-2024 09:48 PM
După cum ai văzut în screenshot personal prefer plata in avans din aplicația My Orange deoarece se realizează instant.
Referitor la întrebarea ta riscul există deoarece pot apărea situații neprevăzute atunci când plătești factura in ultima zi.
Informații utile:
https://www.orange.ro/help/factura-plati-si-consum
la 17-05-2024 07:04 PM
iOS sau android.
Servicii fixe sau mobile.
la 17-05-2024 07:06 PM
Android.
Plătesc un abonament de telefon.
17-05-2024 07:12 PM - editat 17-05-2024 07:13 PM
Eu am făcut plata prin intermediul opțiunii plateste factura unui prieten introducând codul meu de abonat si plata sa făcut instant.
însa versiunea aplicației poate sa difere în funcție de telefon.
la 17-05-2024 09:20 PM
Deci practic dacă o plătești pe final de termen poți să depășești termenul pana se procesează plată și să primești penalizări?
17-05-2024 09:40 PM - editat 17-05-2024 09:48 PM
După cum ai văzut în screenshot personal prefer plata in avans din aplicația My Orange deoarece se realizează instant.
Referitor la întrebarea ta riscul există deoarece pot apărea situații neprevăzute atunci când plătești factura in ultima zi.
Informații utile:
https://www.orange.ro/help/factura-plati-si-consum
la 19-05-2024 08:39 AM
Colac peste pupăză de dimineață azi primesc și mesajul ăsta.
Va informam ca suma pentru care ati inregistrat confirmarea de plata nu a fost alocata in sistemele noastre. Va rugam sa verificati detaliile tranzactiei si, daca este cazul, sa refaceti plata. Va reamintim ca puteti utiliza contul dvs. My Orange pentru a achita factura fara a mai fi necesara confirmarea platii.
la 18-05-2024 07:53 AM
Poti, binenteles ca poti. Si din pacate, foarte multi fac asa. 🙂
De aceea, recomandarea mea ar fi sa se faca plata cat mai aproape de data emiterii facturii (da, se poate si in avans daca vrei, surplusul ramane pe cont, va aparea cu minus - adica surplus - , iar suma de plata se va retrage automat in cazul asta), si cat mai departe de scadenta.
Pentru un motiv anume, foarte multa lume ia ca punct de reper scadenta. Din cauza asta, tind sa plateasca in ultima zi, si, in functie de felul in care s-a facut plata, sa se inregistreze sau nu in aceeasi zi.
Ideal ar fi sa se ia ca punct de reper data emiterii facturii. In felul asta, nici tu nu esti pe graba sa platesti, nici sistemul nu are de procesat un numar foarte mare de plati in acelasi timp, e timp suficient sa se proceseze, in caz ca apar probleme, ai timp sa le rezolvi pana la scadenta, si tot asa.
De mentionat ca, daca pentru un motiv anume, data emiterii facturii (si data scadenta derivata din asta) nu sunt ok pentru a putea plati la timp, ea (data emiterii) se poate modifica printr-o solicitare catre serviciul de Relatii Clienti.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor