anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa notificare SMS/mail/push la emitere factura

AlexD84
Junior

Salut,

Azi mi s-a emis prima factura la noul abonament si nu am primit notificare nici prin mail, nici prin SMS.
Nici macar push notification nu a venit de la aplicatia My Orange.

Mentionez ca in aplicatie este activata optiunea de factura electronica, notificare prin mail si notificare prin SMS, si-s facute toate setarile aferente.
Cu aceasta ocazie, am verificat si numerele si mail-urile tatalui meu si vad ca nici el nu le primeste, desi are abonament de foarte mult timp (25 de ani), deci exclus ca le primeste cu delay, pentru ca nu le primeste deloc.

Aveti idee daca functioneaza acel sistem de notificari sau mai e ceva de setat pe undeva?

Multumesc anticipat,
Alex

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Da, există și îl am activ de multă vreme. Dacă nu funcționează, încearcă să debifezi și să rebifezi opțiunea și vezi dacă primești mesaje de confirmare, atât la dezactivare, cât și reactivare.

Dacă nu funcționează, încearcă să iei legătura cu ei prin una dintre metodele de aici.

Ideal ar fi să încerci de pe versiunea laptop/desktop, care este descrisă aici (dacă ai servicii ORO): https://www.orange.ro/help/modificare-tip-de-factur-n-format-electronic-pe-email-sau-pe-hrtie-9

Iar dacă ai servicii Orange Romania Communications, deși cred că e vorba de varianta Orange Romania, ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-activez-factura-electronica-16569

Baftă!

Salut,

Am bifat și debitat și vin notificările de dezactivare si reactivare.

O sa le scriu separat.

 

FLo1
#StarMember

Salut Alex. Notificări de tip push pentru factură nu sunt, însă încearcă să refaci selecția sau chiar să schimbi adresa de email pentru a se activa /a funcționa corect. Personal nu am probleme nici via SMS nici pe email cu aceste notificări. Succes.

Salut,

Am pus încă o adresa de mail, dar nici măcar SMS nu a venit.

O sa mai sap.

Mulțumesc, 

Alex

Alex, nu merge ”încă una”, ci DOAR una, însă alta decât cea veche. Atât la email cât și la SMS vei primi notificare de confirmare a numărului cum că este cel corect. Însă o altă notificare de factură vei primi luna viitoare, adică la următoarea factură generată. Nu primești notificare de factură la fiecare schimbare de email/număr telefon. Să auzim de bine.

Salut,

Nu am fost prea explicit.

Am adăugat încă o adresa de mail, dar diferita de prima.

Pot sa trăiesc și fără notificarea aia pana la urma, dar incercam sa-mi dau seama ce **beep** are.

Seara buna,

Alex

În regulă. Atunci luna următoare vei constata efectele și apoi te așteptăm aici pe topic pentru confirmare. Până atunci nu ai ce să mai faci. Că doar nu se trimit facturile retroactiv....

Numai bine.

AlexD84
Junior

Salut,

Azi a venit și SMS si mail.

In același timp, azi am primit pt. prima oara SMS și mail de factura emisa pentru celalalt abonament pt. care nu primisem niciodată...

O zi buna,

Alex 

Excelent. Cu datele de notificare completate corect trebuie să primești la emiterea facturii atât SMS pe numărul de abonament, cât și email pe adresa selectată, dar și notificare din MyOrange cum că a fost emisă factura. Ca la cafea: 3 în 1 🙂 Eu unul le primesc pe toate 3.