la 27-11-2023 04:26 PM - editat ultima oară la 30-11-2023 09:14 AM de DanielaH
Salut,
Azi mi s-a emis prima factura la noul abonament si nu am primit notificare nici prin mail, nici prin SMS.
Nici macar push notification nu a venit de la aplicatia My Orange.
Mentionez ca in aplicatie este activata optiunea de factura electronica, notificare prin mail si notificare prin SMS, si-s facute toate setarile aferente.
Cu aceasta ocazie, am verificat si numerele si mail-urile tatalui meu si vad ca nici el nu le primeste, desi are abonament de foarte mult timp (25 de ani), deci exclus ca le primeste cu delay, pentru ca nu le primeste deloc.
Aveti idee daca functioneaza acel sistem de notificari sau mai e ceva de setat pe undeva?
Multumesc anticipat,
Alex
27-11-2023 04:54 PM - editat 27-11-2023 05:00 PM
Salutare!
Da, există și îl am activ de multă vreme. Dacă nu funcționează, încearcă să debifezi și să rebifezi opțiunea și vezi dacă primești mesaje de confirmare, atât la dezactivare, cât și reactivare.
Dacă nu funcționează, încearcă să iei legătura cu ei prin una dintre metodele de aici.
Ideal ar fi să încerci de pe versiunea laptop/desktop, care este descrisă aici (dacă ai servicii ORO): https://www.orange.ro/help/modificare-tip-de-factur-n-format-electronic-pe-email-sau-pe-hrtie-9
Iar dacă ai servicii Orange Romania Communications, deși cred că e vorba de varianta Orange Romania, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-activez-factura-electronica-16569
Baftă!
la 27-11-2023 05:59 PM
Salut,
Am bifat și debitat și vin notificările de dezactivare si reactivare.
O sa le scriu separat.
27-11-2023 05:03 PM - editat 27-11-2023 05:03 PM
Salut Alex. Notificări de tip push pentru factură nu sunt, însă încearcă să refaci selecția sau chiar să schimbi adresa de email pentru a se activa /a funcționa corect. Personal nu am probleme nici via SMS nici pe email cu aceste notificări. Succes.
la 27-11-2023 06:00 PM
Salut,
Am pus încă o adresa de mail, dar nici măcar SMS nu a venit.
O sa mai sap.
Mulțumesc,
Alex
la 27-11-2023 07:04 PM
Alex, nu merge ”încă una”, ci DOAR una, însă alta decât cea veche. Atât la email cât și la SMS vei primi notificare de confirmare a numărului cum că este cel corect. Însă o altă notificare de factură vei primi luna viitoare, adică la următoarea factură generată. Nu primești notificare de factură la fiecare schimbare de email/număr telefon. Să auzim de bine.
la 27-11-2023 07:14 PM
Salut,
Nu am fost prea explicit.
Am adăugat încă o adresa de mail, dar diferita de prima.
Pot sa trăiesc și fără notificarea aia pana la urma, dar incercam sa-mi dau seama ce **beep** are.
Seara buna,
Alex
la 27-11-2023 08:39 PM
În regulă. Atunci luna următoare vei constata efectele și apoi te așteptăm aici pe topic pentru confirmare. Până atunci nu ai ce să mai faci. Că doar nu se trimit facturile retroactiv....
Numai bine.
la 30-11-2023 06:44 AM
Salut,
Azi a venit și SMS si mail.
In același timp, azi am primit pt. prima oara SMS și mail de factura emisa pentru celalalt abonament pt. care nu primisem niciodată...
O zi buna,
Alex
la 30-11-2023 09:05 AM
Excelent. Cu datele de notificare completate corect trebuie să primești la emiterea facturii atât SMS pe numărul de abonament, cât și email pe adresa selectată, dar și notificare din MyOrange cum că a fost emisă factura. Ca la cafea: 3 în 1 🙂 Eu unul le primesc pe toate 3.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor