la 17-05-2024 05:13 PM
A primit cineva din familie factura pe my orange și eu am plătit-o printr-o aplicație bancară (am scanat codul de bară al facturii de pe alt telefon) dar în aplicație încă ii apare acelei persoane ca nefiind achitată. Cât durează procesul, nu ar trebui actualizat instant?
17-05-2024 09:40 PM - editat 17-05-2024 09:48 PM
După cum ai văzut în screenshot personal prefer plata in avans din aplicația My Orange deoarece se realizează instant.
Referitor la întrebarea ta riscul există deoarece pot apărea situații neprevăzute atunci când plătești factura in ultima zi.
Informații utile:
https://www.orange.ro/help/factura-plati-si-consum
la 17-05-2024 05:21 PM
Salut,
Nu e instant. Cu atat mai putin din aplicatii terte. Iti recomand plata din aplicatia My Orange.
la 17-05-2024 05:36 PM
Salutare!
Poate să dureze și 24-48 de ore, până apare ca plătită.
Cel mai simplu este să plătești din My Orange!
Baftă!
la 17-05-2024 06:31 PM
la 17-05-2024 08:01 PM
La următoarea plată activezi plata ca fiind recurentă iar ulterior fiecare plată se va face automat.
De obicei valoarea facturii apare cu 24-48 de ore înaintea emiterii facturii, sau ca aceasta să fie disponibilă pe cont.
la 17-05-2024 08:09 PM
Te referi in aplicația terță (în cazul de față George bcr) să modific plata ca fiind recurentă?
la 17-05-2024 09:01 PM
Nu. În aplicația MyOrange ai posibilitatea de a face ca plata facturii cu cardul să fie recurentă, prin DD(direct debit). Se activează ușor din Setări /Plati recurente.
la 17-05-2024 05:40 PM
Din păcate doar plata prin aplicația My Orange se realizează aproape instant.
Plata prin alte metode de plata terțe poate dura până la 48h chiar în unele situații până la 72h.
la 17-05-2024 06:34 PM
Cum ai plătit daca nu a fost emisă factura?
De asemenea din contul my Orange poți face plata in avans.
la 17-05-2024 06:37 PM
Am cod de bare și factura la istoric . Am opțiunea sa plătesc unui prieten prin my orange dar nu și mie propriu-zis. Mail am primit ca e emisă factura, doar my orange nu mi-o arată în prim plan
la 17-05-2024 06:40 PM
Dar ai opțiunea de plata in avans în aplicația mobilă my Orange?
la 17-05-2024 06:41 PM
Nu cunosc bine aplicația, unde ar trebui sa fie?
17-05-2024 06:45 PM - editat 17-05-2024 06:46 PM
Ce aplicație folosești și ce versiune pentru că la mine arată diferit.
la 17-05-2024 06:53 PM
My orange (România), actualizată la zi
17-05-2024 07:00 PM - editat 17-05-2024 07:02 PM
Tocmai ce am platit in avans folosind opțiunea plătește unui prieten însă am introdus codul meu de abonat.
Deci se poate și prin opțiunea plătește factura unui prieten numai că vei introduce codul tau de abonat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor