la 11-12-2023 07:46 PM - editat ultima oară la 12-12-2023 09:25 AM de DanielaH
buna as dori sa stiu de ce mereu cand platesc internetul primesc mesaj ca a fost emisa factura ,dar azi 11.12.2023 am primit mesaj precum daca nu platesc vor fii suspendate serviciile orange
11-12-2023 07:48 PM - editat 11-12-2023 07:49 PM
Salut,
In aplicatia My Orange ce-ti apare? E achitata factura? Eventual facturi restante, daca exista.
Vezi ce informatii ai si acolo. Poate a ramas o plata din urma si de acolo si mesajul.
la 11-12-2023 08:17 PM
Bună, Alina!
Te sfătuiesc să urmărești atent in My Orange și să vezi când îți apare factura.
De asemenea, poți vedea data facturării pe o altă factură și o plătești chiar atunci când te facturează, ca să nu mai fie probleme de genul.
Baftă!
la 12-12-2023 09:44 AM
Salutare!
Prima intrebare: cum si cand platesti factura? Daca platesti prin terti (PayPoint), banii ajung in cateva zile (nu mai zic daca sunt si niste zile libere la mijlos), chiar daca plata este facuta in ultima zi scadenta.
la 13-12-2023 08:44 AM
Alina, ai verificat în My Orange? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor