anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incerc sa platesc factura online si nu merge

Precizez ca am platit si pana acum online.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Îți apare vreo eroare, ceva?

Poți încerca și să ștergi datele din Setări - Aplicații - Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeți datele. Dacă nu este suficient, poți sterge și cache-ul tot de acolo. Sunt persoane care au rezolvat așa. Dacă nu vrea nici așa, dezinstalează si reinstalează aplicația și poate va merge!

Dacă nu, poți încerca un pic mai târziu, pentru că mai sunt momente când nu poți plăti. Am pățit și eu de multe ori și apoi a mers.

Baftă!

 

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

Salut!

Esti clienti Orange sau Orange Romania Communications (fostul Telekom)? De unde ai platit pana acum? Ce se intampla cand incerci sa faci o plata?

Client Orange

Va mulțumesc din suflet..am reușit sa platesc,am primit un link de la Orange și am platit.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Îți apare vreo eroare, ceva?

Poți încerca și să ștergi datele din Setări - Aplicații - Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeți datele. Dacă nu este suficient, poți sterge și cache-ul tot de acolo. Sunt persoane care au rezolvat așa. Dacă nu vrea nici așa, dezinstalează si reinstalează aplicația și poate va merge!

Dacă nu, poți încerca un pic mai târziu, pentru că mai sunt momente când nu poți plăti. Am pățit și eu de multe ori și apoi a mers.

Baftă!

 

DanielaH
Moderator

@FloreaGheorghe ai reușit să plătești factura?

Am reușit..va mulțumesc 

svetalex
Maestru

Salut! Ce eroare primești?

Încearcă să plătești factura accesând următorul link: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

Va mulțumesc din suflet..am reușit sa platesc,am primit un link de la Orange și am platit.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Cu mare plăcere! Doamne ajută!