anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum salvez un card nou in My Orange?

Nomansland
Începător
Cardul pe care il aveam salvat un cont a expirat. Nu reusesc nici sa-l editez, nici sa salvez un alt numar de card. Practic trebuie sa introduc datele cardului de fiecare data cand fac o plata. Cum fac sa ramana salvate datele noului card?
1 Soluţie acceptată‚

FlorinEscu
Junior
Am rezolvat. Merge de pe calculator folosind browserul. Am șters cardul vechi care era expirat și l-am introdus pe cel nou. Intri în My Orange folosind numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola (folosind browser-ul, nu aplicația de pe android) , accesezi "Setări Cont" apoi accesezi "Cardurile mele". Aici îți apare cardul sau cardurile pe care le ai introduse. Ștergi cardul vechi folosind opțiunea pe care o ai imediat sub card Șterge. Odată șters cardul expirat dai click pe butonul din dreapta cu semnul + cu fundal portocaliuși unde scrie "Adaugă un card nou". Introduci numărul cardului si data expirării. Apoi introduci numele cardului adică VISA sau MAESTRO sau ce fel o fi el și... dai salvează și ... gata. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

DanielaH
Moderator
@Nomansland, bun venit în Comunitate! Te referi la salvarea unui card nou în My Orange? După ce efectuezi o plată cu nou card, vei avea o opțiune de salvare card. De asemenea, este disponibilă și opțiunea de ștergere card vechi. Ne dai mai multe detalii, te rog? Ce se întâmplă când vrei să salvezi cardul nou?

Nomansland
Începător
Dupa ce fac plata nu apare nici o optiune de salvare, ci sunt directionata catre pagina de start. Nici sa sterg cardul vechi nu reusesc, pur si simplu nu apare nicaieri aceasta optiune. Oare nu se pot face deloc aceste operatiuni din aplicatie? Macar sa stiu sa nu mai incerc degeaba

DanielaH
Moderator
@Nomansland, nu ne-ai confirmat dacă este vorba de My Orange sau Orange Money :) În cazul My Orange, încerci să salvezi cardul din aplicația mobilă sau din contul web? Dacă folosești aplicația te rugăm s-o reinstalezi. Dacă ești pe web îți recomandăm să ștergi cookies, memoria cache și istoricul de navigare din browser. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim.

DanielaH
Moderator
@Nomansland, ai reușit să salvezi cardul nou?

FlorinEscu
Junior
Și eu sunt în aceeași situație. Observ că aveți probleme de mai demult cu cardurile. Vă rog rezolvați.

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, FlorinEscu!!! Ai incercat solutia oferita, mai sus, de DanielaH?

FlorinEscu
Junior
E vorba de aplicație. Cardul a expirat. Nu am opțiune să-l șterg și să introduc datele noului card. Am reinstalat aplicația. Am opțiunea card dar apoi nici un buton pe care sa apăs să fac acțiuni. Voi încerca mâine seară pe calculator să șterg datele și să văd dacă pot introduce datele cardului nou.

FlorinEscu
Junior
Am rezolvat. Merge de pe calculator folosind browserul. Am șters cardul vechi care era expirat și l-am introdus pe cel nou. Intri în My Orange folosind numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola (folosind browser-ul, nu aplicația de pe android) , accesezi "Setări Cont" apoi accesezi "Cardurile mele". Aici îți apare cardul sau cardurile pe care le ai introduse. Ștergi cardul vechi folosind opțiunea pe care o ai imediat sub card Șterge. Odată șters cardul expirat dai click pe butonul din dreapta cu semnul + cu fundal portocaliuși unde scrie "Adaugă un card nou". Introduci numărul cardului si data expirării. Apoi introduci numele cardului adică VISA sau MAESTRO sau ce fel o fi el și... dai salvează și ... gata. Succes!

delfinas
#StarMember
Bravo!!! Marcheaza raspunsul tau ca solutie, sa se inspire si altii.

DanielaH
Moderator
@FlorinEscu, ne bucurăm că ai reușit și îți mulțumim că ai revenit în Comunitate cu feedback. Am marcat noi răspunsul tău ca soluție. Te mai așteptăm.

cata_uca
Începător

Am avut aceeasi problema. 
Solutia pe care am gasit-o a fost urmatoarea:in aplicatia de mobil am tras cardul vechi spre dreapta, mi-a aparut semnul +, am putut sa fac o plata cu noul card introdus manual atunci, urmand pasii ceruti de aplicatie si apoi cardul respectiv a ramas salvat. 
Sper sa foloseasca cuiva aceasta solutie, deoarece cea prezentata de catre altii, cu login de pe calculator, nu a functionat la mine.