anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum recuperez banii daca am gresit plata online si am pus mult in plus?

Radu_Maria_Andr
Începător
Cum recuperez banii daca am greșit plata online și am pus mult în plus ????
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Așa cum spunea și FaraUnID, în cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se va scadea automat din facturile emise ulterior.

 

De asemenea, poți solicita și returnarea acesteia într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange. 

Pentru acest lucru trebuie să urmezi pașii de mai jos: 

 Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum  de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

FaraUnID
Campion certificat
Daca este vorba de plata facturii Orange, suma pusa in plus se va scadea din valoare facturii viitoare.

DanielaH
Moderator

Așa cum spunea și FaraUnID, în cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se va scadea automat din facturile emise ulterior.

 

De asemenea, poți solicita și returnarea acesteia într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange. 

Pentru acest lucru trebuie să urmezi pașii de mai jos: 

 Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum  de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.

Lucifer
Explorator entuziast
@DanielaH e corect email-ul plăti@orange.ro cu diacritice (ă) sau e plati@orange.ro? @Radu Maria Andrei, daca ai platit din Orange Money, poti suna la 300 ramura Orange Money si iti restituie banii in cateva ore. (asa am patit-o eu).

DanielaH
Moderator
@Lucifer, sunt valabile și funcționale ambele variante, și cu și fără diacritice.