anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

transfer esim in strainatate de pe un telefon defect pe un telefon bun

ovi10
Junior

Buna ziua.

Telefonul Samsung S21 s-a stricat tocmai in SUA in vacanta.

Am cumparat un telefon nou si ma intreb cum pot transfera Esim de pe telefonul defect care nu mai porneste pe noul telefon .

Daca era cartela normala era simplu.

Acum doresc sa va intreb daca se poate face acest transfer.

Mentionez ca pe chat nu am putut obtine informatii ,nu stie.

Am acces doar la un laptop nu am acces la trelefon

Multumesc pentru un raspuns care sa ma ajute

14 Răspunsuri 14

FLo1
#StarMember

Salut @ovi10. De pe un ”telefon defect care nu mai porneste nu cred să reușești să salvezi nici măcar fișiere salvate, nu doar profilul e-SIM. Totuși în această situație, ți-aș recomanda să încerci un service local, cel puțin pentru recuperarea datelor, urmând e-SIM-ul să îl recuperezi ulterior. Dacă nu vei reuși printr-un transfer într-un service, atunci profilul e-SIM îl poți reconfigura când te întorci în țară (RO), într-un magazin OrangeShop. 

Era vorba despre un e-SIM cu număr pe abonament sau prepay? Numai bine și te așteptăm cu vești bune.

ok. Nu reusesc sa recuperez nimic dar am nevoie de un sim cu numarul meu sa pot vorbi sa pot lua legatura cu clientii mei din tara.

Daca avea cartela fizica o mutam in telefoul nou si gata asa cum imi instalez wap-ul cum am acces la contactele mele?

 

teacher_
#StarMember

Salut! 

Nu poți recupera eSIM-ul de pe telefonul vechi dacă acesta nu mai pornește deloc – este nevoie de un profil eSIM nou (un cod QR nou).

Dacă telefonul nou nu are suport eSIM sau e blocat în rețea (carrier locked), trebuie să te asiguri că este compatibil.

Încearcă să intri în contul tău MyOrange de pe laptop:

https://www.orange.ro/myaccount 

Loghează-te cu datele tale (email sau număr + parolă).

Mergi la secțiunea „Servicii” > „Cartelă SIM / eSIM”.

Caută opțiunea de „Înlocuire eSIM” sau „Reactivare eSIM” și alege activarea pe un telefon nou.

Vei primi un cod QR (sub formă de imagine PDF) pe care îl poți scana cu noul telefon pentru a activa eSIM-ul.

Sau sună la +40374300300 (Orange România) și cere un nou profil eSIM (cod QR) pe email

Apoi scanează codul QR cu telefonul nou

Baftă!

 

 

''vei primi un cod QR,,...pe ce voi primi acest cod daca telefonul vechi nu porneste iar cel nou nu are sim esim .Ultima oara cand mai ascult de ei sa imi iau esim.daca aveam cartela fizica shimbam cartelea.Numai probleme mi-a adus

am sunat la Orange si este o varianta sa imputernicesc pe cineva din tara sa mearga la Orange si sa primeasca un cod QR pe care sa mi-l trimita mie ulterior ca  o poza .

Dar surpriza.Ca sa imi configureze o imputernicire pentru sotie nu e suficient sa ma identifice ( le ofer orice date au nevoie) imi cer ceva ce nu le pot da ,,codul cartelei esim,, pe care ei il vad pe ecran dar nu il completeaza in aplicatie ,trebuie sa il spun eu.De unde sa il am daca telefonul nu mai porneste.

Deci o dezamagire Orange,

Totala

 

 

Tine de siguranta abonamentului/contului tau, ca sa fie siguri ca esti tu si nu altcineva care sa incerce sa-si insuseasca numarul tau. Stiu, e neplacut ca treci prin asta, dar gandeste-te daca ramaneai fara numarul tau, pt ca cineva s-a dat drept tine.

nu sunt de acord cu raspunsul tau.

1. eu pot sa intru astazi si sa imi fac abonament on line ?

cum ma identifica?

cate operatiuni poti sa faci fara sa fi prezent fizic in magazin?

Dar aici , in cazul meu este o greseala intentionata sau nu asta ramane de vazut a celor de la Orange .Inclusiv unul dintre angajatii cu care am reusit sa iau legatura se mira de aceasta ineptie.

Problema e ca nu sunt deloc proactivi, le-am solicitat sa ma sune inapoi sa imi ofere o solutie dar nici macar nu au facut-o si sunt printre cei mai vechi clienti ai lor.

In plus problemele pe care mi le-au creat prin faptul ca nu mai am acces la comunicarea cu clientii mei sunt majore.

Am discutat cu avocatul de la firma si vom demara un proces dupa ce ajung in tara.

In primul rind ca sa nu mai pateasca nimeni asta si in al doilea rind sa ma despagubeasca pentru prejudiciul aduc companiei mele.

Contează și cu ce operator vorbești: unii sunt mai implicați, în timp ce alții încearcă doar să evite problema. Ar fi bine să mai insiști, poate reușești să ajungi la cineva mai experimentat sau să ceri să fii transferat către un superior.

Exista si alte metode de confirmare a identitatii, nu confirmare cod pe SMS pe acelasi numar pe care vrei sa il schimbi. GiffGaff in UK ofera posibilitatea sa adaugi un numar de telefon secundar pt situatii de urgenta si care il poti folosi sa schimbi eSIM-ul cand e nevoie. Si la noi se poate face asa ceva daca se vrea.

MihaiC99
Campion

Salut!

Pentru că nu ai acces la vechiul telefon și, prin urmare, nu poți primi codul de verificare prin SMS, activarea eSIM-ului de la distanță nu este posibilă. Singura opțiune oferită de Orange pentru generarea unui nou profil eSIM este deplasarea fizică într-un magazin Orange din România. Dacă te afli în străinătate, recomandarea este să mergi într-un magazin Orange imediat ce revii în țară. Până atunci, poți lua legătura cu Serviciul Clienți Orange pentru a verifica dacă există soluții alternative, însă pentru emiterea efectivă a unui nou profil eSIM este obligatorie prezența într-un magazin Orange.

In comunitate cineva a reușit obținerea unui nou profil apelând serviciul clienții, detalii in linkul de mai jos:

https://comunitate.orange.ro/t5/esim-si-number-share/cum-migrez-esim-in-strainatate/m-p/132969 

multumesc,

Voi trimite pe cineva la Orange si cum iau legatura cu ei ? Nimeni nu iti da aici telefonul lui aici in SUA sa suni in alta tara .O sa imi iau o cartela de la americani si incerc asa  pentru inceput apoi cand vin in tara siguuuur trec pe cartela fizica.

Salutare!

Iti recomand Tello. Ai gratuit apeluri nelimtiate catre Romania Fix (+40374.300.300).

https://tello.com/free-international-countries

 

Cea mai buna varianta: cartela locala si trecere pe SIM fizic cand ajungi in tara. 👌

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ar fi o varianta, dar cu bataie lunga: ai varianta sa faci backup (prin calculator) la Samsung si sa dai restore cu alt telefon Samsung.

Nu garantez ca va prelua si eSIM-ul.