la 29-09-2025 06:24 AM
Buna ziua.
Telefonul Samsung S21 s-a stricat tocmai in SUA in vacanta.
Am cumparat un telefon nou si ma intreb cum pot transfera Esim de pe telefonul defect care nu mai porneste pe noul telefon .
Daca era cartela normala era simplu.
Acum doresc sa va intreb daca se poate face acest transfer.
Mentionez ca pe chat nu am putut obtine informatii ,nu stie.
Am acces doar la un laptop nu am acces la trelefon
Multumesc pentru un raspuns care sa ma ajute
29-09-2025 07:10 AM - editat 29-09-2025 07:10 AM
Salut @ovi10. De pe un ”telefon defect care nu mai porneste” nu cred să reușești să salvezi nici măcar fișiere salvate, nu doar profilul e-SIM. Totuși în această situație, ți-aș recomanda să încerci un service local, cel puțin pentru recuperarea datelor, urmând e-SIM-ul să îl recuperezi ulterior. Dacă nu vei reuși printr-un transfer într-un service, atunci profilul e-SIM îl poți reconfigura când te întorci în țară (RO), într-un magazin OrangeShop.
Era vorba despre un e-SIM cu număr pe abonament sau prepay? Numai bine și te așteptăm cu vești bune.
la 29-09-2025 09:23 AM
ok. Nu reusesc sa recuperez nimic dar am nevoie de un sim cu numarul meu sa pot vorbi sa pot lua legatura cu clientii mei din tara.
Daca avea cartela fizica o mutam in telefoul nou si gata asa cum imi instalez wap-ul cum am acces la contactele mele?
la 29-09-2025 07:15 AM
Salut!
Nu poți recupera eSIM-ul de pe telefonul vechi dacă acesta nu mai pornește deloc – este nevoie de un profil eSIM nou (un cod QR nou).
Dacă telefonul nou nu are suport eSIM sau e blocat în rețea (carrier locked), trebuie să te asiguri că este compatibil.
Încearcă să intri în contul tău MyOrange de pe laptop:
https://www.orange.ro/myaccount
Loghează-te cu datele tale (email sau număr + parolă).
Mergi la secțiunea „Servicii” > „Cartelă SIM / eSIM”.
Caută opțiunea de „Înlocuire eSIM” sau „Reactivare eSIM” și alege activarea pe un telefon nou.
Vei primi un cod QR (sub formă de imagine PDF) pe care îl poți scana cu noul telefon pentru a activa eSIM-ul.
Sau sună la +40374300300 (Orange România) și cere un nou profil eSIM (cod QR) pe email
Apoi scanează codul QR cu telefonul nou
Baftă!
la 29-09-2025 09:15 AM
''vei primi un cod QR,,...pe ce voi primi acest cod daca telefonul vechi nu porneste iar cel nou nu are sim esim .Ultima oara cand mai ascult de ei sa imi iau esim.daca aveam cartela fizica shimbam cartelea.Numai probleme mi-a adus
la 30-09-2025 07:28 AM
am sunat la Orange si este o varianta sa imputernicesc pe cineva din tara sa mearga la Orange si sa primeasca un cod QR pe care sa mi-l trimita mie ulterior ca o poza .
Dar surpriza.Ca sa imi configureze o imputernicire pentru sotie nu e suficient sa ma identifice ( le ofer orice date au nevoie) imi cer ceva ce nu le pot da ,,codul cartelei esim,, pe care ei il vad pe ecran dar nu il completeaza in aplicatie ,trebuie sa il spun eu.De unde sa il am daca telefonul nu mai porneste.
Deci o dezamagire Orange,
Totala
la 30-09-2025 09:21 AM
Tine de siguranta abonamentului/contului tau, ca sa fie siguri ca esti tu si nu altcineva care sa incerce sa-si insuseasca numarul tau. Stiu, e neplacut ca treci prin asta, dar gandeste-te daca ramaneai fara numarul tau, pt ca cineva s-a dat drept tine.
la 02-10-2025 07:09 AM
nu sunt de acord cu raspunsul tau.
1. eu pot sa intru astazi si sa imi fac abonament on line ?
cum ma identifica?
cate operatiuni poti sa faci fara sa fi prezent fizic in magazin?
Dar aici , in cazul meu este o greseala intentionata sau nu asta ramane de vazut a celor de la Orange .Inclusiv unul dintre angajatii cu care am reusit sa iau legatura se mira de aceasta ineptie.
Problema e ca nu sunt deloc proactivi, le-am solicitat sa ma sune inapoi sa imi ofere o solutie dar nici macar nu au facut-o si sunt printre cei mai vechi clienti ai lor.
In plus problemele pe care mi le-au creat prin faptul ca nu mai am acces la comunicarea cu clientii mei sunt majore.
Am discutat cu avocatul de la firma si vom demara un proces dupa ce ajung in tara.
In primul rind ca sa nu mai pateasca nimeni asta si in al doilea rind sa ma despagubeasca pentru prejudiciul aduc companiei mele.
la 02-10-2025 07:18 AM
Contează și cu ce operator vorbești: unii sunt mai implicați, în timp ce alții încearcă doar să evite problema. Ar fi bine să mai insiști, poate reușești să ajungi la cineva mai experimentat sau să ceri să fii transferat către un superior.
la 06-10-2025 12:15 PM
Exista si alte metode de confirmare a identitatii, nu confirmare cod pe SMS pe acelasi numar pe care vrei sa il schimbi. GiffGaff in UK ofera posibilitatea sa adaugi un numar de telefon secundar pt situatii de urgenta si care il poti folosi sa schimbi eSIM-ul cand e nevoie. Si la noi se poate face asa ceva daca se vrea.
la 29-09-2025 07:48 AM
Salut!
Pentru că nu ai acces la vechiul telefon și, prin urmare, nu poți primi codul de verificare prin SMS, activarea eSIM-ului de la distanță nu este posibilă. Singura opțiune oferită de Orange pentru generarea unui nou profil eSIM este deplasarea fizică într-un magazin Orange din România. Dacă te afli în străinătate, recomandarea este să mergi într-un magazin Orange imediat ce revii în țară. Până atunci, poți lua legătura cu Serviciul Clienți Orange pentru a verifica dacă există soluții alternative, însă pentru emiterea efectivă a unui nou profil eSIM este obligatorie prezența într-un magazin Orange.
In comunitate cineva a reușit obținerea unui nou profil apelând serviciul clienții, detalii in linkul de mai jos:
https://comunitate.orange.ro/t5/esim-si-number-share/cum-migrez-esim-in-strainatate/m-p/132969
la 29-09-2025 09:19 AM
multumesc,
Voi trimite pe cineva la Orange si cum iau legatura cu ei ? Nimeni nu iti da aici telefonul lui aici in SUA sa suni in alta tara .O sa imi iau o cartela de la americani si incerc asa pentru inceput apoi cand vin in tara siguuuur trec pe cartela fizica.
la 29-09-2025 09:23 AM
Salutare!
Iti recomand Tello. Ai gratuit apeluri nelimtiate catre Romania Fix (+40374.300.300).
https://tello.com/free-international-countries
la 29-09-2025 11:03 AM
Cea mai buna varianta: cartela locala si trecere pe SIM fizic cand ajungi in tara. 👌
la 29-09-2025 09:03 AM
Salutare!
Ar fi o varianta, dar cu bataie lunga: ai varianta sa faci backup (prin calculator) la Samsung si sa dai restore cu alt telefon Samsung.
Nu garantez ca va prelua si eSIM-ul.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor