la 25-11-2025 10:38 AM
sunt probleme cu serviciul number share?
Mie nu imi suna telefonul secundar cand ma apeleaza cineva+ IMS-ul nici nu se incarca nu am VoLTE si nici VoWifi.
de sunat pot suna dar intra direct in 2G
la 25-11-2025 12:36 PM
Salut!
Nu avem semnalat niciun incident la serviciul Number Share.
De cât timp întâmpini această situație? Ai verificat dacă telefonul secundar este actualizat la ultima versiune de soft?
la 25-11-2025 01:01 PM
Hello,
Astazi am observat cand telefonul principal suna si cel secundar nu.
Telefonul este actualizat, are ultima versiune de Android 16
si acuma cum stau sa verific ultimul apel pe telefonul secundar a fost joi 20.11.2025 inainte sa imi reseteze setarile de net pe numarul principal cei de la serviciul clienti (5G-ul mergea foarte prost)...
Super trebuie iarasi sa contactez serviciul clienti......
25-11-2025 01:29 PM - editat 25-11-2025 01:39 PM
se pare ca nici serviciul clienti nu mai este ce a fost.
Eu vorbesc ca nu imi intra apel pe SIM secundar de joia trecuta cand mi-au fost resetat lucruri de un angajat orange, si consultantul vorbeste despre bluetooth.
Exista posibilitatea sa fiu contactat de cineva (nu support nivel1) Multumesc
la 25-11-2025 01:56 PM
O să rog colegii să verifice. Trimite-mi, te rog, numărul de telefon și detaliile despre dispozitive în mesaj privat.
la 25-11-2025 02:07 PM
Multumesc, Am Trimis mesajul
la 25-11-2025 03:01 PM
Mulțumesc și eu pentru detalii. Colegii au efectuat o resetare a parametrilor de rețea și pentru numărul secundar. Te rugăm să oprești și să repornești ambele dispozitive. Să ne spui dacă funcționează.
la 25-11-2025 03:05 PM
Buna, am resetat ambele dispozitive tot nu intra apeluri pe sim-ul 2
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor