la 03-10-2024 12:19 PM - editat ultima oară la 07-10-2024 09:53 AM de DanielaH
Salut,
Intampin o problema legata de Number Share pe un Apple Watch. Cand intru pe aplicatia ceasului de pe telefon la conexiune celulara, ma directioneaza pe pagina contului Orange, introduc datele si intra pe prima pagina, nicidecum pe pagina pentru Number Share. Ce rezolvare exista?
la 03-10-2024 02:14 PM
Mulțumesc pentru detalii.
Serviciul Number Share este acum disponibil și pentru clientii persoane juridice ai Orange Romania, iar activarea poate fi realizată prin interediul persoanei dedicate contului tau.
Așadar, recomandarea noastră este să iei legătura cu colega/ colegul nostru care se ocupă de firma ta.
Să ne spui, te rog, dacă ai rezolvat. Mulțumim.
la 03-10-2024 01:52 PM
Salut, Alex! Bun venit în Comunitate!
Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? Ai ultima versiune de app? Poți atașa aici o captură de ecran.
la 03-10-2024 01:58 PM
Atat telefonul cat si ceasul au ultima versiune de sistem de operare si ultima versiune de aplicatie pentru ceas.
Mentionez ca abonamentul este pe persoana juridica. Nu am reusit deloc sa imperechez ceasul cu telefonul si ma chinui de vreo saptamana.
la 03-10-2024 02:14 PM
Mulțumesc pentru detalii.
Serviciul Number Share este acum disponibil și pentru clientii persoane juridice ai Orange Romania, iar activarea poate fi realizată prin interediul persoanei dedicate contului tau.
Așadar, recomandarea noastră este să iei legătura cu colega/ colegul nostru care se ocupă de firma ta.
Să ne spui, te rog, dacă ai rezolvat. Mulțumim.
la 03-10-2024 03:33 PM
Am vorbit deja, nu prea stiu nici ei ce se intampla....De asta am vrut sa intreb aici, poate cineva care s-a mai lovit de problema asta are vreo rezolvare.....
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor