la 11-04-2024 07:12 PM - editat ultima oară la 12-04-2024 08:13 AM de DanielaH
Salutari comunitatii!
In primul rand vreau sa mentionez ca vorbim despre un client persoana juridica.
Recent mi-a fost rectificata suma de plata pentru factura emisa de Orange. Problema e ca factura nu a fost actualizata, astfel ca apare o discrepanta in contabilitate. Cu cei de la Orange nu am reusit sa ma inteleg in niciun fel si mi-a fost promis ca se va reveni cu un raspuns din partea echipei lor - asta in urma cu 3 zile.
Ce altceva mai pot face?
la 11-04-2024 08:16 PM
Salutare!
Cel mai probabil rectificarea (diferența) se va vedea în următoarea factura. Am avut o problema într-o factura rezolvata cu rectificare (creditare) pe care o vedeam pe cont, dar nu și în factura reclamată. La următoarea s-a reglat totul.
la 11-04-2024 08:20 PM
Voi cere si sfatul contabilului, dar din ce stiu eu, plata de pe extrasul de cont ar trebui sa coincida cu factura. Nu inteleg cum s-ar putea regla asa ceva la urmatoarea factura - diferenta existand deja.
la 11-04-2024 09:15 PM
Dacă factura a fost emisă deja, corecția va fi afișată pe factura următoare.
la 11-04-2024 10:18 PM
Salut! Pe factura următoare vei avea mai puțin de plata, iar reglarea se face la finalul anului. Nu este o situație singulara, mai sunt astfel de cazuri, probabil și cei de la ANAF au cunoștințe despre eventualele astfel de corecții..
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor